AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Mja. Merkelig overskrift. Mildt sagt. Men det jeg mener er: Jeg bruker lotion blandet med havregryn som peeling. Billig og bra, synes jeg! Bruker du noe uvanlig (og gjerne billig)? Anonymous poster hash: 00d05...24f
^^Belle^^ Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Jeg har med stort hell brukt brunt sukker blandet med olje som skrubb. Sukkeret løses ikke opp i oljen så denne hadde jeg stående i dusjen.
Gjest Guilty Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Jeg bruker Cocosa som barberings"krem", bodylotion og ansiktsmaske Eventuelt smører jeg meg inn i Cocosa før jeg går i dusjen. Er gal etter Cocosa 3
Gumman87 Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Blander olivenolje og sukker. Bruker det som leppeskrubb
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Mja. Merkelig overskrift. Mildt sagt. Men det jeg mener er: Jeg bruker lotion blandet med havregryn som peeling. Billig og bra, synes jeg! Bruker du noe uvanlig (og gjerne billig)? Anonymous poster hash: 00d05...24f Skyller du det ned i sluken? Anonymous poster hash: 2da2a...d8b
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Jeg bruker kokosnøttolje som barberingskrem i dusjen. Bruker det også som sminkefjerner og hårkur. Jeg lager egen toner av vann, eplecidereddik og tetreolje. Sammen med inntak av nattlysolje har jeg aldri hatt bedre hud Anonymous poster hash: 53505...634 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Jeg har med stort hell brukt brunt sukker blandet med olje som skrubb. Sukkeret løses ikke opp i oljen så denne hadde jeg stående i dusjen. Hva slags olje bruker du? Og lager du det for hver gang du skal bruke det, eller kan oljen og sukkeret holde seg på flaske over lengre tid? Godt tips forresten, fikk lyst til å prøve Jeg bruker i tillegg eplecidereddik utblandet i vann som tillegg til balsam. Skyller håret i det etter vask og håret blir veldig glansfullt og mykt. Eddiken og lukten forsvinner når jeg skyller det. Jeg bruker også eplecidereddik og vann (50/50) med litt velduftende olje som skyllemiddel i klesvasken Anonymous poster hash: 53505...634
Nordis Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Fin tråd! Bruker olivenolje på ansiktshuden over natten en gang i blant. Samt masserer noen dråpen inn i håret som jeg vasker ut neste morgen. Synes det hjelper veldig på tørt hår og hud. Ikke alltid man trenger dyre kremer. Lager også ansiktmasker av litt honning og olivenolje. Most avokado kan også blandes i. Gir masse fukt. Og så hender det jeg gnir en sitronskive i håret om jeg er i sola på sommeren og trenger å lysne håret litt. Er nok ikke så bra for håret i lengden, men en sjelden gang går fint. Og det funker.
^^Belle^^ Skrevet 31. mars 2014 #9 Skrevet 31. mars 2014 Hva slags olje bruker du? Og lager du det for hver gang du skal bruke det, eller kan oljen og sukkeret holde seg på flaske over lengre tid? Godt tips forresten, fikk lyst til å prøve Anonymous poster hash: 53505...634 Jeg har brukt en babyolje (med en blanding av naturlige oljer), men hvilken som helst olje fungerer. Jeg lager nok til å ha en stund. Oppbevarer det i lufttett beholder.
LatersBaby Skrevet 31. mars 2014 #10 Skrevet 31. mars 2014 Fin tråd! Bruker olivenolje på ansiktshuden over natten en gang i blant. Samt masserer noen dråpen inn i håret som jeg vasker ut neste morgen. Synes det hjelper veldig på tørt hår og hud. Ikke alltid man trenger dyre kremer. Lager også ansiktmasker av litt honning og olivenolje. Most avokado kan også blandes i. Gir masse fukt. Og så hender det jeg gnir en sitronskive i håret om jeg er i sola på sommeren og trenger å lysne håret litt. Er nok ikke så bra for håret i lengden, men en sjelden gang går fint. Og det funker. Olivenolje er genialt! Bruker det i håret på datteren min før hun dusjer, blauter håret i olivenolje en halvtimes tid før dusj. Krøllene hennes blir tusen ganger finere og mykere
Gjest chisandra Skrevet 31. mars 2014 #11 Skrevet 31. mars 2014 God tråd! Vi leter jo alle etter det lille ekstra som man ikke får kjøpt!
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #12 Skrevet 31. mars 2014 Kaffegrut til kroppsskrubb. Anonymous poster hash: 32423...b26
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #13 Skrevet 31. mars 2014 Jeg lager kroppsskrubb av kaffegrut, sukker, kokosolje og vaniljeekstrakt Anonymous poster hash: 6ef4d...812
Djungelvrål Skrevet 31. mars 2014 #14 Skrevet 31. mars 2014 Jeg bruker olivenolje på hender og negler før jeg legger meg. Dere som bruker havre og kaffe som skrubb, tetter det ikke igjen dusjen??
Gjest Nanna87 Skrevet 31. mars 2014 #15 Skrevet 31. mars 2014 Jeg har drevet på med hudpleie og har hatt en stor interesse fra emnet siden jeg var liten. Jeg har brukt flere tusen på hudpleieprodukter, samt timer til utklemming og diverse. Jeg har siden den gang funnet ut at olivenolje i ansikt og i hår samt på øyenvipper gir mye pleie og fuktighet som reduserer tørr hud og tørt hår. Ellers bruker jeg skrubb med salt og olivenolje som blandes, og etterpå skylder jeg av med kaldt vann. Som hud-maske bruker jeg melkeprodukter som yoghurt med litt melk. Ellers er det også veldig lurt å bruke egg i håret om det mangler proteiner;) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå