Gå til innhold

Er han interessert eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir litt forvirra av han. Traff han i går på bar og der var han veldig tydelig interessert og da han hadde blitt litt mer edru etterhvert skreiv han sms om at vi kanskje kunne tatt en kaffe med han. I dagnår vi har vært sammen (vi har vært sammen i 5 timer i dag) så var det også sammen med noen av kompisene hans (som jeg også møtte i går altså) men jeg må jo si at han ikke virker såå frempå. Jeg forstår jo både det at alkohol gjør at man blir litt mer frempå og at man nødvendigvis ikke vil flørte når man er edru og kompisene sitter i rundt. (snakker jo sammen og tuller, men er ikke løe flørting eller at han er borti meg. Da jeg skulle gå i kveld så fulgte han meg ut og gå meg en klem og sa at vi treffes igjen. Jeg er bare litt usikker på om han er interessert eller om han bare synes jeg er kul å henge med. Er bare litt usikker. Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 2a57b...084

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal selvsagt stå "at vi kanskje kunne ta en kaffe sammen" haha

Gjest rådyr
Skrevet

Kanskje han hadde glemt ølbrillene hjemme. Ikke at det er noe feil med deg, men han så kanskje ting i et annet lys idag. Har opplevd det selv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han hadde glemt ølbrillene hjemme. Ikke at det er noe feil med deg, men han så kanskje ting i et annet lys idag. Har opplevd det selv.

Haha, jeg er nok så attraktiv at jeg egentlig strengt tatt bare kan peke på en fyr og så får jeg han, så tror ikke problemet (om det er et) er mitt utseende. Så er nok ikke noe feil med meg nei som du sier :) Og jeg fikk kø hjerter og ble bedt ut når han var så og si helt edru..

Gjest rådyr
Skrevet (endret)

Haha, jeg er nok så attraktiv at jeg egentlig strengt tatt bare kan peke på en fyr og så får jeg han, så tror ikke problemet (om det er et) er mitt utseende. Så er nok ikke noe feil med meg nei som du sier :) Og jeg fikk kø hjerter og ble bedt ut når han var så og si helt edru..

Så bra :) Da burde du vel ikke lure på om han er interessert ;)

Han ble vel bare satt litt ut av din skjønnhet :)

Endret av Talyset
  • Liker 5
Skrevet

Ja, han er sikkert interessert, prøv et møte igjen uten kompiser.

Skrevet (endret)

Kanskje han sitter på ett annet forum og poster dette:

Jeg blir litt forvirra av henne. Traff henne i går på bar og der var hun veldig tydelig interessert og da hun hadde blitt litt mer edru etterhvert skreiv jeg sms om at vi kanskje kunne tatt en kaffe sammen. I dagnår vi har vært sammen (vi har vært sammen i 5 timer i dag) så var det også sammen med noen av kompisene mine (som hun også møtte i går altså) men jeg må jo si at hun ikke virker såå frempå. Jeg forstår jo både det at alkohol gjør at man blir litt mer frempå og at man nødvendigvis ikke vil flørte når man er edru og kompisene sitter i rundt. (snakker jo sammen og tuller, men er ikke løe flørting eller at hun er borti meg. Da jeg skulle gå i kveld så fulgte hun meg ut og gå meg en klem og sa at vi treffes igjen. Jeg er bare litt usikker på om hun er interessert eller om hun bare synes jeg er kul å henge med. Er bare litt usikker. Hva tror dere?

;)

Endret av Crobern
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selv om du, og sikkert mange andre også synes du er verdens fineste jente, så trenger nødvendigvis ikke alle ha samme oppfatning. Det er heller ikke bare utseendet det går på.... Just sayin'.

Anonymous poster hash: 51eaa...192
  • Liker 8
Skrevet

jaaaa. han er interessert!! Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Har han virkelig ikke fridd enda altså...?

Anonymous poster hash: f1240...7c2
  • Liker 1
Skrevet

Han hadde vel ikke hengt med deg i 5 timer hvis han var helt uinteressert... Ta ikke sorgene på forskudd. Dere har jo akkurat truffet hverandre. Hva med å bare ta seg tid til å bli kjent og finne ut om det er noe der? Man måjo ikke være forelsket etter første date :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...