AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Er dette slemt gjort? Anonymous poster hash: 3a5a7...db0
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Grenser nesten mot barnemishandling.Anonymous poster hash: bbe5b...12a 2
Brunhilde Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Nei, det er vel snarere det motsatte av slemt. De viser barna at det er ok å leke! 4
Gjest New_Girl Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Nei, ikke slemt. Bare morsomt og kreativt. Hvorfor skulle det være slemt? 4
Timza Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Slemt? Latterlig at man kan nærme seg den tankegangen engang rundt dette.
daemonia Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 Det er jo ikke noe de gjr for å være ondskapsfulle. Og ut fra bildene så ser du jo at det er gjort på en humoristisk måte. Ikke skummelt på noe vis. Ser virkelig ikke problemet her når barna ikke blir redde.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #11 Skrevet 30. mars 2014 Bare ikke barna blir redde, noe jeg garantert hadde blitt som barn, så er det artig. Anonymous poster hash: 33bd2...9da 1
Arlea Skrevet 30. mars 2014 #12 Skrevet 30. mars 2014 Såfremt ikke barna blir skremt og foreldrene drar spøken over på deres bekostning, så er jo dette både artig og fantasifullt. Jeg ser ikke den store forskjellen på dette og det å f.eks. oppfordre barn til å tro på julenissen. Moren og faren min lagde et stort nummer ut av å la oss tro at vi hadde en fjøsnisse som ble matet hver vinter. Innerst inne så visste nok både jeg og søsknene mine at dette bare var tull, men det at mamma og pappa var med på spøken gjorde det mye artigere, slik at vi nesten trodde at dette var helt sant. Jeg tror bare det er positivt at foreldrene engasjerer seg og deltar i barns fantasiverden! 1
Invicta Skrevet 30. mars 2014 #14 Skrevet 30. mars 2014 Jeg tror bare det er positivt at foreldrene engasjerer seg og deltar i barns fantasiverden! Ja, det tror jeg også, men her er det jo omvendt? Barna som engasjeres i foreldrenes fantasiverden? Jeg vil ikke karakterisere det som slemt (med mindre barna blir redde/engstelige), men jeg synes det er et paradoks at foreldre som liksom gjør noe slikt for å unngå digitaliseringstyranniet må dokumentere sin egen unngåelse ved å legge det ut på nettet.... 1
Linkas Skrevet 30. mars 2014 #15 Skrevet 30. mars 2014 Synes den der er super Tenk og ha så fantasifulle og omtenksomme foreldre... Kan nesten se for meg ungene når de så eggsølet dinoene hadde lagd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå