Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har sånn liten bok der han skriver negative og positive ting som skjer hver dag. Han har aldri sagt at jeg ikke skal røre denne boka, og den lå der bare på bordet, så kunne ikke motstå å titte i den… Etter noen sider.. står det følgende:

"Negativt:
Jeg ble fristet på byen av en jente, jeg klarte å stå i mot. men var nære."
og
"Jeg drømte at jeg slo opp med henne(meg), og det føltes godt. Er dette et tegn?"

…. Fyfaen, vi har hatt det vanskelig lenge. Men dette var dråpen. Han har itilegg vært utro mot meg, har null tillit til han, og ser ikke noe fremtid sammen med han. Han vil ikke engang gi meg nøkler til leiligheten hans, når vi har vært sammen i snart 1 og et halvt år. Føler det er jeg som holder forholdet vår sammen. Han driter seg ut om og om igjen, og jeg vettu, snill som jeg er, tilgir han hver gang. Men nå er det nok! Orker ikke mer av dette tullet. Noen fler som syns dette var teit?

Anonymous poster hash: e697f...517
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest New_Girl
Skrevet

Syns dere har vært teite begge to egentlig. Han for alt du har ramset opp her og du fordi du har funnet deg i det.

Du ser vel selv at dette forholdet ikke er liv laga?

• Liker 16
Skrevet

Gjør dere begge en tjeneste og gå videre.

• Liker 2
Gjest chisandra
Skrevet

Dette virker usunt for begge.

Gjest Sala21
Skrevet

Teit er nå en ting. Hvorfor kunne dere ikke prate sammen så slipper dere å lure på ting eller lese hverandres dagbøker... Kommunikasjon kommer man langt med. Når der er sagt,det er ikke verdt å være i et forhold med en som ikke respekterer deg.

AnonymBruker
Skrevet

jeg er veldig uerfaren, dette er min første kjæreste. Jeg holder egentlig ut kun pga de gode stundene vi har sammen.. :( Men når jeg ser tilbake, og ser alt det negative han har gjort. er det ikke vits å fortsette.

TS

Skrevet

jeg er veldig uerfaren, dette er min første kjæreste. Jeg holder egentlig ut kun pga de gode stundene vi har sammen.. :( Men når jeg ser tilbake, og ser alt det negative han har gjort. er det ikke vits å fortsette.

TS

Det er kanskje din første kjærlighet, men han blir neppe din siste. Håper jeg, for din egen del, for dette hørtes ikke sunt ut.

AnonymBruker
Skrevet

Skal gjøre det slutt til uka.

- TS

• Liker 5
Gjest TheRighteous
Skrevet

- TS

Så bra! Lykke til :klem:

Skrevet

Men hos dine fremtidige kjærester, så bør du la være å snoke.

Jeg skjønner godt at det ble fristende, men du skulle ikke ha gjort det. Ut i fra det du skriver, så ser det ut som at forholdet deres ikke var bra i utgangspunktet. Kanskje du leste boken fordi du visste at du ville finne noe som ga deg mer grunn til å slå opp.

Svar på spørsmålet om det var teit:

Ja, det var teit av dere begge.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

- TS

Du er jente, du er nok kjempe fin ...Du finner lett en annen kjæreste ;)

Anonymous poster hash: 9e79f...b6d

Gjest TheRighteous
Skrevet

Du er jente, du er nok kjempe fin ...Du finner lett en annen kjæreste ;)

Hun er sikkert kjempefin fordi hun er en jente? :laugh:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hun har vel en magnet mellombena ? Du burde vertfall vite det ;)

Skrevet (endret)

Dump han..

Er vel det han vil at du skal gjøre uansett, når han skriver ned slike ting og legger det slik at du fritt fram kan lese det.

Endret av Madelene B
AnonymBruker
Skrevet

"skal gjøre det slutt til uka" most organized break up ever?

Anonymous poster hash: 419d0...542
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer til å bli tungt. det vet jeg.. Siden det min første kjæreste og alt. Men jeg vet det er best. Jeg har holdt ut så lenge, og vurdert å gjøre det slutt i over ett halvt år nå. Men jeg har vært feig, og falt for de gode ordene hans, og tenkte hver gang "ja, jeg venter til det skjer en krangel eller no".. og så skjedde dette. Dette var dråpen. Nå innser jeg hvordan han er, at han ikke er verdt min tid, eller mine tårer. Jeg har grått SÅ mye, imens jeg har vært sammen med han. Nei, nok er nok! Jeg er for ung til å føle det sånn her. Jeg skal ut på byn og feste og ikke beskymre meg om gutter. De kommer seinere, den tid - den sorg. Han er bare en umoden liten drittunge som ikke vet hvordan man skal behandle kjæresten sin. Når jeg har vært så god og snill og whatnot. Tilgitt han for ditten og datten. Nei, nå er det på tide å komme seg videre i livet!

- TS

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han har sånn liten bok der han skriver negative og positive ting som skjer hver dag. Han har aldri sagt at jeg ikke skal røre denne boka, og den lå der bare på bordet, så kunne ikke motstå å titte i den… Etter noen sider.. står det følgende:

"Negativt:

Jeg ble fristet på byen av en jente, jeg klarte å stå i mot. men var nære."

og

"Jeg drømte at jeg slo opp med henne(meg), og det føltes godt. Er dette et tegn?"

…. Fyfaen, vi har hatt det vanskelig lenge. Men dette var dråpen. Han har itilegg vært utro mot meg, har null tillit til han, og ser ikke noe fremtid sammen med han. Han vil ikke engang gi meg nøkler til leiligheten hans, når vi har vært sammen i snart 1 og et halvt år. Føler det er jeg som holder forholdet vår sammen. Han driter seg ut om og om igjen, og jeg vettu, snill som jeg er, tilgir han hver gang. Men nå er det nok! Orker ikke mer av dette tullet. Noen fler som syns dette var teit?

Jammen i all verden jente, hvorfor kaster du bort dine beste år på ham da??

Anonymous poster hash: ce9f3...cfb

• Liker 2
Skrevet

Herregud for en weirdo

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jammen i all verden jente, hvorfor kaster du bort dine beste år på ham da??

Anonymous poster hash: ce9f3...cfb

Fordi jeg ikke vet bedre. Også fordi jeg er ung og dum.

- TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...