AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Ah, skulle prøve nettdating igjen da. Etter en laaang pause. Fikk kontakt med en fyr, og vi har skrevet noen uker, gikk etter hvert over til å skrive på facebook. Vi har avtalt å møtes, men sliter litt med å få det til ift. barn osv. Så lang alt vel. Så får jeg da plutselig se, at han, mens vi har prøvd å få til å møtes, på et tidspunkt det passet meg men ikke han, så har han prøvd å få til et møte med en annen. Hun hadde visst ikke møtt da... Kanskje derfor han var enda mer gira på meg igjen etterpå...? Men nå, bare dager etterpå , ser jeg at han stadig er pålogget match. Jeg orker ikke det her jeg altså. Hvorfor skal jeg sette hverdagen min på hodet, gå og glede meg til å treffe han, lure på hvordan han er, skaffe barnevakt osv. når han tydeligvis fortsatt er ute og kikker eller gudvethva. Tror jeg gir opp han her og jeg, like greit først som sist liksom. Flere som har opplevd dette og tenker sånn, eller er det bare meg? Anonymous poster hash: a59af...186 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Jeg har opplevd det flere ganger og i begynnelsen var det sårende. Deretter ble jeg litt slik selv. Dukker det opp noen interessante lar jeg ikke sjansen gå fra meg. Tror det bare er en del av gamet desverre, at man dater flere og fortsetter å være aktiv på nettsiden frem til man vet om det blir noe mer. Men forstår godt reaksjonen din. Anonymous poster hash: af9f9...5f9
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 TS her, takk for svar. Men dukker det opp noen interessante da, mens du allerede har kontakt med en? Mister interessen for andre jeg da, om jeg har fått kontakt med en jeg liker og er nysgjerrig på.. Tar litt piffen ut av meg det her. Anonymous poster hash: ab5db...c5a
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Sur fordi en du har møtt null ganger ikke vil være eksklusiv med deg ennå? Nei, vet du hva!Anonymous poster hash: 2bdf2...224 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Sur fordi en du har møtt null ganger ikke vil være eksklusiv med deg ennå? Nei, vet du hva!Anonymous poster hash: 2bdf2...224 Neimen slapp nå av da. Hvem sa noe om sur? Jeg er ikke sur på han. Men det gjør at jeg ikke har så lyst til å treffe han lenger. Tar piffen fra meg, spenningen forsvinner. Mulig jeg ikke har noe på nettdating å gjøre. Anonymous poster hash: ab5db...c5a 2
Timza Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Hva er problemet? Skal han låses til deg pga dere snakker sammen? Dere har jo ikke engang møtt hverandre ennå!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Skjønner at dere reagerer altså. Jeg kan ikke kreve eksklusivitet av han, vet det, og helt fint at dere minner meg på det. Sitter nå her og lurer på om jeg skal gidde å treffe han i det hele tatt, har ikke så lyst lenger. Anonymous poster hash: ab5db...c5a
Sylvari Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Jeg føler at du legger litt for mye i dette, dette er en mann du ikke har møtt enda, og virker som du tar dette litt for alvorlig. Om du ikke klarer å slappe litt mer av så er kanskje ikke nettdating helt for deg? Når det gjelder nettdating så pleier folk å snakke med flere samtidig, man er ikke eksklusiv, man ser hva som er der ute.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 TS her igjen, har bestemt meg. Jeg dropper hele fyren og sletter profilen. Dette er ikke noe for meg. Foretrekker å treffe menn IRL, funker mye bedre for meg. Takk for svar, skjønner at dere er kritiske altså, men jeg gidder ikke å forholde meg til sånt. For alt jeg vet kan han være en kjernekar, men det er liksom ikke noe vits i å drive med noe som ikke føles godt. Anonymous poster hash: ab5db...c5a 1
Pysa Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 Jeg nettdater også, har holdt på noen år. Men jeg gidder ikke chatte, jeg vil heller treffes. To-tre meldinger, maks, før en date avtales.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #12 Skrevet 30. mars 2014 Enig i at det er best å treffes fort, ville gjerne det i dette tilfellet også. Men av diverse praktiske årsaker har det tatt et par uker, og nå blir det altså ikke noe av. Anonymous poster hash: ab5db...c5a
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #13 Skrevet 30. mars 2014 Det der er helt normalt. For ofte så viser det seg, at den man likte så godt, får man ikke kjemi med da man møtes. Og da må man starte helt på nytt på nettdatingen, og man har kanskje avist flere man kunne tenkt seg å møte. Selv så er jeg ikke eksklusiv, før jeg har møtt mannen, og føler kjemien stemmer for oss begge. Anonymous poster hash: 18493...114
Gjest Tris Skrevet 30. mars 2014 #14 Skrevet 30. mars 2014 (endret) Jeg forstår deg veldig godt ts. Endret 18. april 2014 av Tris
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #15 Skrevet 30. mars 2014 Når vi godt voksne driver med nettdating tror jeg vi må tenke som om vi var tenåringer som datet. Når man er 15 år kan man godt ha en kjæreste en uke, finne en ny og gå litt fram og tilbake og så plutselig være sammen med en helt ny! Sånn er nettdating også. Det er så mange tilbud og mange prøver ut flere før man finner en som man slår seg til ro med. Og for mange godt voksne er det seksuelle veldig viktig, og mange melder seg ikke ut før man har en man matcher på dette feltet med også. Anonymous poster hash: 1141f...5d4
Gjest Tris Skrevet 30. mars 2014 #16 Skrevet 30. mars 2014 Når vi godt voksne driver med nettdating tror jeg vi må tenke som om vi var tenåringer som datet. Når man er 15 år kan man godt ha en kjæreste en uke, finne en ny og gå litt fram og tilbake og så plutselig være sammen med en helt ny! Sånn er nettdating også. Det er så mange tilbud og mange prøver ut flere før man finner en som man slår seg til ro med. Og for mange godt voksne er det seksuelle veldig viktig, og mange melder seg ikke ut før man har en man matcher på dette feltet med også. Anonymous poster hash: 1141f...5d4 Jeg tror det er mange som aldri hadde en ny kjæreste hver uke som tenåring. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå