maid Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Disse har jeg siklet etter helt siden jeg så dem på lindex-reklamen om kolleksjonen ti Kate Hudson. Trodde skoene som var med i reklamen også var å oppdrive, men de har jeg ikke funnet. Man ser ikke så tydelig, men regner med mange har sett reklamen. Noen som vet hvor jeg kan finne dem? eller hvertfall et par som ligner?
LempikasPromise Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Send en melding til Lindex og spør dem om de vet hvor du kan få tak i dem? Enten via Mail, eller på Facebook kanskje.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Disse er nok Kates egne sko ettersom de ikke skriver eller viser skoene i Lindex' online magazine i "behind the shoot" info artikkelen. Googler du peep toe boots/wedges/heels finner du nok noe lignende. Denne lenken her til Polyvore har jo oså litt inspirasjon: http://www.polyvore.com/peep_toe_booties/shop?query=peep+toe+booties Midt på rad 12 fra toppen er det et par fra John Lewis som ligner veldig. Lykke til i jakten, er ingenting som er mer irriterende enn å ha sett noe man vil ha og som vil være prikken over i'en på antrekket for så å ikke finne det Anonymous poster hash: ca80d...dd9
maid Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2014 Disse er nok Kates egne sko ettersom de ikke skriver eller viser skoene i Lindex' online magazine i "behind the shoot" info artikkelen. Googler du peep toe boots/wedges/heels finner du nok noe lignende. Denne lenken her til Polyvore har jo oså litt inspirasjon: http://www.polyvore.com/peep_toe_booties/shop?query=peep+toe+booties Midt på rad 12 fra toppen er det et par fra John Lewis som ligner veldig. Lykke til i jakten, er ingenting som er mer irriterende enn å ha sett noe man vil ha og som vil være prikken over i'en på antrekket for så å ikke finne det Anonymous poster hash: ca80d...dd9 Fant akkurat et par sko som VAR så fine, fra net-a-porter, leste 923, puttet de i handlekurven, betalte. Etter jeg hadde betalt kikket jeg litt til, så da at prisene var i EURO, så nå har jeg akkurat bestilt meg sko til nesten 10 000 kroner. Mannen min her ler og ler Herremin, går det an.. Håper virkelig de var verdt det når de kommer i posten. http://www.net-a-porter.com/intl/product/413484?cm_mmc=LinkshareUK-_-Hy3bqNL2jtQ-_-Custom-_-LinkBuilder&siteID=Hy3bqNL2jtQ-CAxI.UK_6lEPxQkm7hsseA 13
Snuggles Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Disse er de nye kate hudson sin reklame kampanje for lindex. så de burde jo ha disse. så jeg hadde tadd kontakt med lindex og spurt. http://uk.eonline.com/news/521450/kate-hudson-shows-off-long-legs-in-new-lindex-ad-campaign-see-the-hot-pics
Gjest Nanne70 Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Du kan jo sende en forespørsel til Lindex' kundeservice og spørre hvor skoene i kampanjen kommer fra? Ellers har jeg funnet disse som kanskje likner litt: http://www.yesstyle.com/en/info.html/pid.1035267780 http://www.yesstyle.com/en/info.html/pid.1035188134
Hecubaa Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Fant akkurat et par sko som VAR så fine, fra net-a-porter, leste 923, puttet de i handlekurven, betalte. Etter jeg hadde betalt kikket jeg litt til, så da at prisene var i EURO, så nå har jeg akkurat bestilt meg sko til nesten 10 000 kroner. Mannen min her ler og ler Herremin, går det an.. Håper virkelig de var verdt det når de kommer i posten. http://www.net-a-porter.com/intl/product/413484?cm_mmc=LinkshareUK-_-Hy3bqNL2jtQ-_-Custom-_-LinkBuilder&siteID=Hy3bqNL2jtQ-CAxI.UK_6lEPxQkm7hsseA Jammen godt dere klarer å le av det.. Jeg hadde hatt angst og gledet meg til å kunne returnere de med en gang de kom i posten 5
maid Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2014 Jeg skal beholde de hvis dem er like fine i virkeligheten, ellers blir det retur. de BØR være verdt nesten 10 000 for å si det sånn..
Gjest Daenerys Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 Tråd flettet med identisk tråd på samliv. Daenerys, mod.
Gjest Lille-pus Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 Jeg skal beholde de hvis dem er like fine i virkeligheten, ellers blir det retur. de BØR være verdt nesten 10 000 for å si det sånn.. Sergio Rossi ja Du fant jo et av de dyrere parene deres... det må absolutt sies, - men de lager aldles nydelige sko. De er normalt litt store i størrelsen, sånn et halvt nummer. Så langt jeg husker er det Rossi som lager sko for Gucci, og de er også sånn omtrent et halvt nummer større i størrelsene enn 'normale' italienske sko. 1
maid Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 30. mars 2014 Sergio Rossi ja Du fant jo et av de dyrere parene deres... det må absolutt sies, - men de lager aldles nydelige sko. De er normalt litt store i størrelsen, sånn et halvt nummer. Så langt jeg husker er det Rossi som lager sko for Gucci, og de er også sånn omtrent et halvt nummer større i størrelsene enn 'normale' italienske sko. Da var det godt jeg tok 37. Pleier å vippe mellom 37 og 38 Håper de er like fine i virkeligheten. Ble så estatisk når jeg fant DE fine skoene til under 1000 kroner... Kremt.. haha!
chouette Skrevet 30. mars 2014 #12 Skrevet 30. mars 2014 Jeg skal beholde de hvis dem er like fine i virkeligheten, ellers blir det retur. de BØR være verdt nesten 10 000 for å si det sånn.. De var råstilige!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #13 Skrevet 30. mars 2014 Da var det godt jeg tok 37. Pleier å vippe mellom 37 og 38 Håper de er like fine i virkeligheten. Ble så estatisk når jeg fant DE fine skoene til under 1000 kroner... Kremt.. haha! Det rang ingen bjeller når du var innom net-a-porter for å bestille sko, også fant noen som var så "billige"? Anonymous poster hash: 8dd06...865 5
Gjest Silverstream Skrevet 30. mars 2014 #14 Skrevet 30. mars 2014 Fant akkurat et par sko som VAR så fine, fra net-a-porter, leste 923, puttet de i handlekurven, betalte. Etter jeg hadde betalt kikket jeg litt til, så da at prisene var i EURO, så nå har jeg akkurat bestilt meg sko til nesten 10 000 kroner. Mannen min her ler og ler Herremin, går det an.. Håper virkelig de var verdt det når de kommer i posten. http://www.net-a-porter.com/intl/product/413484?cm_mmc=LinkshareUK-_-Hy3bqNL2jtQ-_-Custom-_-LinkBuilder&siteID=Hy3bqNL2jtQ-CAxI.UK_6lEPxQkm7hsseA De var i alle fall veldig fine da!
Gjest Lille-pus Skrevet 30. mars 2014 #15 Skrevet 30. mars 2014 Da var det godt jeg tok 37. Pleier å vippe mellom 37 og 38 Håper de er like fine i virkeligheten. Ble så estatisk når jeg fant DE fine skoene til under 1000 kroner... Kremt.. haha! Å jeg dør ! - humor kommer godt med når handelen er komplett ja Ja-jo-altså.... finner du et par Rossi til under 1000-lappen så er ikke valutaen norsk kroner. Aldri.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #16 Skrevet 31. mars 2014 Få håpe du koser deg med skoene ja. Å betale 10 000 for et par sko er helt hinsides ivertfall. Og, nei det handler IKKE om misunnelse. Synes bare det er litt kvalmt! Anonymous poster hash: a50bd...644 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #17 Skrevet 31. mars 2014 Få håpe du koser deg med skoene ja. Å betale 10 000 for et par sko er helt hinsides ivertfall. Og, nei det handler IKKE om misunnelse. Synes bare det er litt kvalmt! Anonymous poster hash: a50bd...644 Det er ikke dine penger så ro tilbake meningene dine. Anonymous poster hash: 9b371...2f5 4
maid Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #18 Skrevet 31. mars 2014 Få håpe du koser deg med skoene ja. Å betale 10 000 for et par sko er helt hinsides ivertfall. Og, nei det handler IKKE om misunnelse. Synes bare det er litt kvalmt! Anonymous poster hash: a50bd...644 Jeg har jo ikke engang bestilt disse skoene med vilje? Som beskrevet trodde jeg disse kostet under 1000 lappen, før jeg betalte og så at prisene stod i euro. Jeg skal beholde skoene om de er verdt pengene. Pleier ikke bruke mer enn 3000 kroner på slike sko egentlig- MAKS. Vesker derimot legger jeg mere penger i :-)
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #19 Skrevet 31. mars 2014 Du kunne helt sikkert kanselert handelen straks du oppdaget feilen...... 10 000kr for et par sko som ikke engang er noe særlig fine er helt sprøtt. Anonymous poster hash: 9b2ff...a56 3
maid Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #20 Skrevet 31. mars 2014 Du kunne helt sikkert kanselert handelen straks du oppdaget feilen...... 10 000kr for et par sko som ikke engang er noe særlig fine er helt sprøtt. Anonymous poster hash: 9b2ff...a56 Hvor gammel er du? Tror ikke et voksent menneske ville kommentert noe sånt. Alle voksne vet at stil kommer helt an på øyet som ser. Jeg synes de var dødsstilige, og så lenge det er mine penger som JEG jobber for, så er det ingen som trenger å kommentere at de er hverken stygge eller at det er kvalmt å bruke 10 000 på sko. Du får ha din mening, men la meg styre min egen økonomi og smak er du snill 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå