AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Overskriften sier sitt; min forlovede. Han jeg trodde jeg skulle gifte meg med, har funnet seg annen. Han har vært på jobb i utlandet i 4 mnd, og skulle komme hjem igjen nå. Men han har vist funnet seg en dame der nede! Altså en som han har blitt forelsket i, og som han har vært utro med de siste månende mens jeg har sittet å ventet på han her hjemme. Nå blir han i utlandet og kommer ikke hjem igjen. Ikke engang for å snakke med meg. Han vil ikke, sier det er over og at han ikke har noen følelser igjen. Jeg er så sur! Sur fordi jeg trodde han var min livs kjærlighet/ jeg har delt alt med denne mannen og vi har vært sammen i 4 år. Hvem som gjør noe slikt ? Lar meg sitte igjen alene mens han koser seg med en annen! Burde jeg dra ned å snakke med han!? Eller bare la han være og prøve å leve livet mitt videre? Heldigvis leier vi bare leillighet og kan fort leie den ut videre. Anonymous poster hash: 0571e...ebe
Crobern Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Dette var trist for deg. Du må gjøre det du synes er best for deg. Jeg personlig hadde driti i hele gubben, og kun tatt kontakt for det som var nødvendig,om det er noe dere må dele eller lignende. Men så kan jeg være veldig sær på det område. 1
Gjest New_Girl Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Skjønner godt at du blir sur! Han burde hvert fall ha baller nok til å komme hjem å snakke med deg ansikt til ansikt. 1
Gjest New_Girl Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Jeg syns ikke du skal dra ned dit. Det vil ikke føre til noe annet enn unødvendig drama for din del. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Feig type som du nå er kvitt! Vær glad for det og kom deg videre.Flytt et sted for deg selv og ta med dine ting. Så kan han ordne opp i resten. Håper du treffer en som er mye bedre enn han! Og det tror jeg du helt sikkert gjør. Kos deg og lev livet! Anonymous poster hash: db9ff...223 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Godt at dere ikke rakk å gifte dere. Ikke reis ned. Anonymous poster hash: defb7...970 1
Gjest strykebrett Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Jeg skjønner veldig godt at du er sur ja! Jeg ville nok bare ha flyttet og kommet meg videre med livet fortest mulig. Men jeg skjønner på en måte også at det er fristene å dra ned dit. Ikke la han slippe unna med det der uten en konfrontasjon liksom. Har du en god venninne du kan diskutere det med? Regner med dere har mye felles eiendeler i leiligheten og slikt, og en del praktisk som må ordnes rundt et brudd. Han kan jo ikke bare la være å komme hjem sånn? Kan du evt be foreldrene hans eller noen komme og hente tingene hans?
Alvina Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 Hadde fått leiekontrakten opphevet, pakket mine ting og latt han ordne sin del av det praktiske. Sørg for å få ditt navn opphevet på kontrakten. 3
kari2 Skrevet 30. mars 2014 #11 Skrevet 30. mars 2014 Jeg skjønner at du tenker tanken, men jeg tror du vil angre på det dersom du drar til ham. Fokuser heller på å bli ferdig med det praktiske, og å starte på nytt. 1
Guybrush Skrevet 30. mars 2014 #13 Skrevet 30. mars 2014 Hvorfor klamre deg til ham på den måten? Jeg anser det som viktig å gjenvinne selvrespekt (som ofte fyker ut vinduet når man er såret og sint) og raskest mulig ser fremover og driter i den andre personen. Han elsker deg ikke. Og om du fokuserer på den han er vil du raskt se at det ikke er noe å elske i ham heller. Han er ikke den du trodde, han er ikke den du forelsket deg i. Husk det. Hans rolle i ditt liv er over. Ikke gi ham noe inntrykk av at han betyr så mye for deg at du er villig til å reise til ham etter en slik behandling. Og nei. Det vil ikke gjøre noe godt å kjefte og forsøke gi ham dårlig samvittighet. 5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #14 Skrevet 31. mars 2014 Huff, takk før trøstende ord. Jeg har nå brukt søndagen på å selv pakke mine ting og det jeg klarer å bære med meg ut så jeg kan bo hos mine foreldre litt. Trodde aldri jeg skulle flytte tilbake på barnerommet i en alder av 27. Men klarer ikke å være i leilligheten da alt minner meg om hva vi hadde sammen. Jeg har sagt at han må komme hjem å hente tingene sine, men utrolig nok har han fått noen kompiser til å gjøre det. Heldigvis for han at det er jeg som eier de fleste møblene. Jeg er så sur, gråter og gråter. Mens han sover og har sex med en annen jente sitter jeg her på barnerommet og holder på å gå av hengslene. Vet jeg burde komme meg videre. Han er dust og jeg fortjener bedre. Men jeg trodde vi tross alt skulle gifte oss. Anonymous poster hash: 0571e...ebe
Frisørdama Skrevet 31. mars 2014 #15 Skrevet 31. mars 2014 Skjønner veldig godt at du har det helt forferdelig, men du kommer til et punkt hvor du vil være glad for at det gikk som det fikk for dette er ikke en mann du ville gifte deg med og kanskje fått barn med og så hadde han sviktet deg! Finn på ting som gjør deg glad, med venninner og familie. 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. mars 2014 #17 Skrevet 31. mars 2014 Ikke bruk penger på å dra ned dit. Det hadde ikke jeg gjort i alle fall. Han fyren høres jo ut som en drittsekk som ikke sier i fra til deg om dette ansikt til ansikt heller.
Gjest February Skrevet 31. mars 2014 #18 Skrevet 31. mars 2014 Om det skjærer deg for dem der, så ikke finn på å ta han tilbake. Er noe jeg tror en sånn person kunne funnet på. Da vet du at du har mulighet til å komme deg videre nå, til tross for at det her er et ekstremt svik overfor deg. Jeg vet ikke hva noen tenker med jeg, men det er alltid noen som skal slippe unna billig. Lykke til videre med deg og ditt. Ikke dra ned dit. Han har ikke respekt for deg. Hadde han villet ordne opp eller skilles på en greiere måte, så hadde han kommet hjem igjen.
Gjest February Skrevet 31. mars 2014 #19 Skrevet 31. mars 2014 Fint du får bo hos foreldrene dine og husk at det kun er for en periode. Denne vonde tiden vil gå over etter hvert. Det er bra du ikke var gift med denne fyren. Ønsker deg alt godt videre.
Kvitveis Skrevet 4. april 2014 #20 Skrevet 4. april 2014 Herregud, føler med deg. Totalt rottent og feigt gjort av han. Ynskjer deg lukke til vidare - sjølv om følelsane kan vera kaos no så må det jo bare bli lettare med tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå