FantasDick Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Trenger egentlig noen nye strømpebukser, og vil ha noen som ikke er så stramme/lager merker - eller kanskje det kan funke med low-waist? Er slank og har fin figur, men de vanlige strømpebuksene mine lager enten et ekstra "hakk" i midjen, eller under puppene om jeg drar de så langt opp jeg får de. Bretter jeg de ned får jeg et gigantisk "hakk" over hoftene, da de er litt brede for resten av kroppen (må ev. opp i størrelse, da), så det er utelukket. Skal bruke de under helt tettsittende kjoler, så vil ha alt helt glatt. Både sorte og "hudfargede" er aktuelt. Noen som har testet slike strømpebukser?
Gjest Lille-pus Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Kontroversielt forslag herfra kanskje. Men, siden det er toppkanten som ruller så kan kanskje en strømpebukse med kontrolltopp være noe selv om du ikke trenger hverken hold-in eller push-up effektene. Ta en titt her om du tror du ser noe diu kan skaffe lokalt. 1
FantasDick Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2014 Kontroversielt forslag herfra kanskje. Men, siden det er toppkanten som ruller så kan kanskje en strømpebukse med kontrolltopp være noe selv om du ikke trenger hverken hold-in eller push-up effektene. Ta en titt her om du tror du ser noe diu kan skaffe lokalt. Ja, har tenkt på hold-in, men sitter de der de skal? Jeg tenker at de også ruller ned eller vil lage et lite hakk under puppene (om jeg får den til å sitte der oppe), men jeg vet ikke. 1
Vantage Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Sjekk ut denne :http://www.vektklubb.no/artikkel/velg-riktig-stroempebukse-22685674 Enjoy, Vantage
tdm900 Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Ja, har tenkt på hold-in, men sitter de der de skal? Jeg tenker at de også ruller ned eller vil lage et lite hakk under puppene (om jeg får den til å sitte der oppe), men jeg vet ikke. Holdin fungere stort sett bra Bruker mye de fra Cubus i 20den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå