AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Hei Jeg er en ganske så fersk Osloinnbygger fra trønder-hovedstaden, og nå som det er så fint vårvær i Oslo lurer jeg på om noen har tips til søndagsturer? Hvis det er noen fra Trondheim som svarer tenker jeg noe alá Estenstadhytta eller Elgsethytta. Altså en liten kafé på enden av turen hvor man kan kjøpe en kaffe, vaffel, middagsrett eller lignende. Ellers tips om fine turløyper hvor man selv tar med seg noe i sekken også - alle tips tar jeg gjerne i mot. Har ikke barn eller noe, så trenger ikke å ta hensyn til det. Har ikke bil, så må komme meg rundt med kollektiv. Takk for svar Anonymous poster hash: 3af7a...087
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Hvor langt vil du gå? Jeg liker godt å gå fra Sognsvann til Ullevålseter og derfra til Frogneseteret. Det blir ca 1 mil til sammen. På Ullevålseter er det veldig koselig. Anonymous poster hash: 51460...9c0 1
Tante-Sofie Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Her finner du gode tips. http://www.bymiljoetaten.oslo.kommune.no/idrett_og_fritid/turtips/turtips_oslomarka/
firia Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Hvor langt vil du gå? Jeg liker godt å gå fra Sognsvann til Ullevålseter og derfra til Frogneseteret. Det blir ca 1 mil til sammen. På Ullevålseter er det veldig koselig. Anonymous poster hash: 51460...9c0 Ja, det var det, alt fra et par km til en mil +/- høres fint ut for en søndagstur. Har også tenkt på en helgetur med telt da jeg har en venninne som er speider og elsker å gå på tur. Så hvis du har noen erfaring med det også hadde jeg satt stor pris på det. Har hørt at den ruten er veldig koselig, takk for tips, da blir det tur neste søndag!
firia Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Her finner du gode tips. http://www.bymiljoetaten.oslo.kommune.no/idrett_og_fritid/turtips/turtips_oslomarka/ Takk!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Vi tok toget til snippen og gikk til sinober i dag. ca 3,5 km hver vei. Anonymous poster hash: 15a47...44d
Gjest Blomst83 Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Hvis du sier sånn ca hvor i Oslo du bor så er det litt lettere å anbefale noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå