Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å få kjæreste. Eller, jeg har hatt en kjæreste. Et kort forhold på under halvåret. Men det føltes aldri helt riktig, følelsene mine manglet.. Både jeg og henne gikk inn i forholdet på feil grunnlag, og feil tidspunkt.

Den ENESTE jenta jeg virkelig har vært dønn forelska i, ble jeg aldri sammen med.. Tok meg 2,5 år før jeg greide å si til henne hva jeg følte.

Jeg er ikke den eneste som har problemer med dette, da jeg har en kamerat som aldri har hatt kjæreste, selv om han er flinkere enn meg til å gi av seg selv i sosiale sammenhenger. Dessuten har han mye mer å by på enn meg.

Jeg er ikke sjenert når jeg først kommer "innpå" folk, men jeg kan virke tilbaketrukket når det er store ansamlinger av mennesker. Liker ikke å være i begivenhetens sentrum.

Det største problemet mitt er å gi av meg selv. Jeg takler IKKE å danse, f.eks. Syns det er forferdelig flaut, og jeg vet ikke hvordan man beveger seg. Samtidig er dette en viktig sjekkemåte, er det ikke?

Jeg savner alt det fine ved å ha en kjæreste. Samtalene, nærheten, kosen og sexen.Alle disse tingene var fint med eksen, selv om følelsene ikke var helt riktige. Så jeg lurer på hvor bra det er når 2 mennesker har gjensidige følelser. Og så vil jeg gjerne ha barn!

Håper jeg vil oppleve dette en gang!

Anonymous poster hash: 82415...624
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du?

For meg er ikke dansing en viktig sjekkemåte. Så akkurat det er indivdiuelt.

Jeg er ganske sikker på at du en dag vil finne en å dele livet med. Men ikke hast deg inn det, slik at du er sammen med noen KUN på grunn av at du vil ha det fine med å ha kjæreste. Det virker som det er det som skjedde i det andre forholdet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

For meg er ikke dansing en viktig sjekkemåte. Så akkurat det er indivdiuelt.

Jeg er ganske sikker på at du en dag vil finne en å dele livet med. Men ikke hast deg inn det, slik at du er sammen med noen KUN på grunn av at du vil ha det fine med å ha kjæreste. Det virker som det er det som skjedde i det andre forholdet.

I 20-åra.

Bra at dansing ikke nødvendigvis er et viktig sjekketriks for gutta å utføre, for at jenta skal bli interessert.

Nei, jeg vil jo ikke haste inn i noe, som jeg kanskje gjorde sist, men samtidig begynner det å bli kjedelig med singeltilværelsen.

Er litt vanskelig å se for seg at ting skal ordne seg, når man ikke er den som stikker seg spesielt ut, og er litt introvert.

Anonymous poster hash: 82415...624

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...