Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man går inn i ett rom og folk ser ned, hilser ikke og gjør alt for å unngå samtale med deg. Noen som har opplevd dette?

2 ganger har jeg opplevd sånne ekstreme tilfeller. Der det syns så godt at det ikke er til å ta feil av.

Har du gjort det når noen kommer inn i rommet, evt hvorfor?

Anonymous poster hash: 88abb...ade
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har hendt. Om jeg ikke kjenner dem, så regner jeg med at de er sjenerte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men når det er kjente folk, f.eks på arbeidsplassen. Eller en vennegjeng som er samlet, så ankommer du og det skjer.

Skrevet

Ville ikke lagt så mye i det. Jeg pleier å si "hei" selv om folk unngår øyekontakt jeg, ødelegger ikke min dag:)

• Liker 1
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Når man går inn i ett rom og folk ser ned, hilser ikke og gjør alt for å unngå samtale med deg. Noen som har opplevd dette?

2 ganger har jeg opplevd sånne ekstreme tilfeller. Der det syns så godt at det ikke er til å ta feil av.

Har du gjort det når noen kommer inn i rommet, evt hvorfor?

Høres ut som en spooky psycho film...

AnonymBruker
Skrevet

Hvis slikt skjer med kollegaer kan det være et tegn på at de snakket om noe som de fikk dårlig samvittighet av når du kom inn i rommet. Det kan bety at de snakket om deg eller noe annet. Hilser de plutselig ikke på deg i tillegg, så var det nok om deg.

Hvis du er leder, så kan det også bety at de er litt engstelige for deg.

Anonymous poster hash: 019f0...bad
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjer det flere ganger så kan det være tegn på utestengning/ mobbing. I hvert fall om de snur seg bort fra deg.

Anonymous poster hash: 019f0...bad
  • Liker 1
Skrevet

Det kan godt være beskjedenhet, ville ikke lagt så mye i det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan gjøre det selv noen ganger. Er ikke fordi jeg misliker personen, men fordi jeg er sjenert og det er en jeg ikke kjenner så godt eller fordi jeg har en dårlig dag og ikke orker.

Anonymous poster hash: 48024...806

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg gjør det når jeg er sjenert og usikker. Jeg har også gjort det når jeg føler den andre personen ikke liker meg.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...