AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Når man går inn i ett rom og folk ser ned, hilser ikke og gjør alt for å unngå samtale med deg. Noen som har opplevd dette? 2 ganger har jeg opplevd sånne ekstreme tilfeller. Der det syns så godt at det ikke er til å ta feil av. Har du gjort det når noen kommer inn i rommet, evt hvorfor? Anonymous poster hash: 88abb...ade
Crobern Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Det har hendt. Om jeg ikke kjenner dem, så regner jeg med at de er sjenerte. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Men når det er kjente folk, f.eks på arbeidsplassen. Eller en vennegjeng som er samlet, så ankommer du og det skjer. Anonymous poster hash: 88abb...ade
Schweppes Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Ville ikke lagt så mye i det. Jeg pleier å si "hei" selv om folk unngår øyekontakt jeg, ødelegger ikke min dag:) 1
Gjest Kaffelattn Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Når man går inn i ett rom og folk ser ned, hilser ikke og gjør alt for å unngå samtale med deg. Noen som har opplevd dette? 2 ganger har jeg opplevd sånne ekstreme tilfeller. Der det syns så godt at det ikke er til å ta feil av. Har du gjort det når noen kommer inn i rommet, evt hvorfor?Anonymous poster hash: 88abb...ade Høres ut som en spooky psycho film...
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Hvis slikt skjer med kollegaer kan det være et tegn på at de snakket om noe som de fikk dårlig samvittighet av når du kom inn i rommet. Det kan bety at de snakket om deg eller noe annet. Hilser de plutselig ikke på deg i tillegg, så var det nok om deg. Hvis du er leder, så kan det også bety at de er litt engstelige for deg. Anonymous poster hash: 019f0...bad 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Skjer det flere ganger så kan det være tegn på utestengning/ mobbing. I hvert fall om de snur seg bort fra deg. Anonymous poster hash: 019f0...bad 1
kari2 Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Det kan godt være beskjedenhet, ville ikke lagt så mye i det.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 Jeg kan gjøre det selv noen ganger. Er ikke fordi jeg misliker personen, men fordi jeg er sjenert og det er en jeg ikke kjenner så godt eller fordi jeg har en dårlig dag og ikke orker. Anonymous poster hash: 48024...806 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 (endret) Jeg gjør det når jeg er sjenert og usikker. Jeg har også gjort det når jeg føler den andre personen ikke liker meg. Endret 30. mars 2014 av Evilposelos 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå