AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Åhh, frustrasjon! Prøver å få til denne: https://www.youtube.com/watch?v=MQVs2Gxhflk Men jeg plages med at hårbåndet bare sklir av! Fatter virkelig ikke hvordan de får hårbåndet til å holde seg der! Hjelp, før jeg kaster hårbåndet i veggen igjen Anonymous poster hash: 050e2...cee
Solstrålemamma Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Går det an å lime på noen hårspenner? Finnes også plasthårbånd med tagger på til å feste i håret. Dvs hårbånd med tagger. Lykke til !
org Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Heeelt på siden av det du spurte om, ts, men du og min: så nydelig den dama på videoen er!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Går det an å lime på noen hårspenner? Finnes også plasthårbånd med tagger på til å feste i håret. Dvs hårbånd med tagger. Lykke til ! Jeg har jo sånne plast hårbånd med tagger(ikke at de sitter så veldig godt de heller), men de går jo ikke hele veien rundt hodet? De jeg har slutter i alle fall bakom ørene, og da har jeg jo ikke noe å feste håret i der bak. Prøvde å bruke sånne vanlige hårspenner til å feste båndet med, men de klarte jeg liksom ikke å skjule så da var jeg like langt:P Hva har jeg, fotballhode?? Anonymous poster hash: 050e2...cee
dillyduzit Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Om dette gir noe mening; Prøv å sette to bobby pins i et kryss med hårbåndet i mellom og litt under håret. Om det syntes, så du´uh gå for en litt messy look om det er mulig. Ellers så setter du de 'pinsene' såpass lavt at håret du skal feste i den remsa skuler dem.
Cessa74 Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Utrolig kul frisyre! Takk for tips! (selv om jeg vet du lurte på festemetoden altså!..)
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Om dette gir noe mening; Prøv å sette to bobby pins i et kryss med hårbåndet i mellom og litt under håret. Om det syntes, så du´uh gå for en litt messy look om det er mulig. Ellers så setter du de 'pinsene' såpass lavt at håret du skal feste i den remsa skuler dem. Hårbåndene jeg har er for tykke til at jeg kan sette bobby pins i det, men kanskje jeg kan ta en lokk av håret, tvinne det rundt hårbåndet og så feste lokken med bobbypins? Liker frisyren veldig godt, men straks jeg skritter ut av badet så, -svupp! Havner det nesten i dassen Anonymous poster hash: 050e2...cee Anonymous poster hash: 050e2...cee
dillyduzit Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Hårbåndene jeg har er for tykke til at jeg kan sette bobby pins i det, men kanskje jeg kan ta en lokk av håret, tvinne det rundt hårbåndet og så feste lokken med bobbypins? Liker frisyren veldig godt, men straks jeg skritter ut av badet så, -svupp! Havner det nesten i dassen Anonymous poster hash: 050e2...cee Anonymous poster hash: 050e2...cee Ja, prøv det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå