Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Åhh, frustrasjon! Prøver å få til denne:

https://www.youtube.com/watch?v=MQVs2Gxhflk

Men jeg plages med at hårbåndet bare sklir av! Fatter virkelig ikke hvordan de får hårbåndet til å holde seg der! Hjelp, før jeg kaster hårbåndet i veggen igjen :fnise:

Anonymous poster hash: 050e2...cee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det an å lime på noen hårspenner?

Finnes også plasthårbånd med tagger på til å feste i håret. Dvs hårbånd med tagger.

Lykke til ! :)

Skrevet

Heeelt på siden av det du spurte om, ts, men du og min: så nydelig den dama på videoen er!

AnonymBruker
Skrevet

Går det an å lime på noen hårspenner?

Finnes også plasthårbånd med tagger på til å feste i håret. Dvs hårbånd med tagger.

Lykke til ! :)

Jeg har jo sånne plast hårbånd med tagger(ikke at de sitter så veldig godt de heller), men de går jo ikke hele veien rundt hodet? De jeg har slutter i alle fall bakom ørene, og da har jeg jo ikke noe å feste håret i der bak.

Prøvde å bruke sånne vanlige hårspenner til å feste båndet med, men de klarte jeg liksom ikke å skjule så da var jeg like langt:P Hva har jeg, fotballhode?? :fnise:

Skrevet

Om dette gir noe mening; Prøv å sette to bobby pins i et kryss med hårbåndet i mellom og litt under håret. Om det syntes, så du´uh gå for en litt messy look om det er mulig. Ellers så setter du de 'pinsene' såpass lavt at håret du skal feste i den remsa skuler dem.

Skrevet

Utrolig kul frisyre! Takk for tips! (selv om jeg vet du lurte på festemetoden altså!..)

AnonymBruker
Skrevet

Om dette gir noe mening; Prøv å sette to bobby pins i et kryss med hårbåndet i mellom og litt under håret. Om det syntes, så du´uh gå for en litt messy look om det er mulig. Ellers så setter du de 'pinsene' såpass lavt at håret du skal feste i den remsa skuler dem.

Hårbåndene jeg har er for tykke til at jeg kan sette bobby pins i det, men kanskje jeg kan ta en lokk av håret, tvinne det rundt hårbåndet og så feste lokken med bobbypins? :) Liker frisyren veldig godt, men straks jeg skritter ut av badet så, -svupp! Havner det nesten i dassen :fnise:

Skrevet

Hårbåndene jeg har er for tykke til at jeg kan sette bobby pins i det, men kanskje jeg kan ta en lokk av håret, tvinne det rundt hårbåndet og så feste lokken med bobbypins? :) Liker frisyren veldig godt, men straks jeg skritter ut av badet så, -svupp! Havner det nesten i dassen :fnise:

Ja, prøv det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...