Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket med en jeg har vært interessert i en stund, vi har kjent hverandre i noen måneder nå og vi ble enige om å møtes. Jeg har en tendens til å alltid møte på disse såkalte mennene som er "bad boys" noe je alltid finner ut etterpå... Er noe med det som er spennende tydeligvis. Han jeg kjenner nå er tydeligvis en stor flørt. Jeg, dum som jeg er fallt hardt for ham. Da vi møttes var han så sjarmerende, han var alt man kunne ønske seg. Vi hadde det så koselig den kvelden. Men sex hadde vi ikke. Han prøvde seg, men da jeg ikke ville( hadde ikke lyst å ødelegge noe allerede da, siden jeg hadde håp om noe mer i fremtiden). Vi koste derfor hele natten, og jeg kjente at det var noe jeg hadde lengtet etter. Dagen etterpå var han like sjarmerende og hyggelig, jeg fikk flere lyss da han gikk, men han sa aldri noe mer om vi skulle møtes igjen. Og etter dette har jeg ikke hørt noe fra ham. :( jeg fikk også høre etterpå at han er en stor flørt og at han tydeligvis har dame. ( han har aldri nevnt det og det står ingenting om det på facebook). Jeg følte meg som en sviker da jeg fikk høre det. Men det forklarte jo hvorfor han bare svarte meg når han var på jobb.

Så for ham er jeg vel bare "en av de mange" men allikevel er jeg så forelsket. Jeg burde ikke være det mtp. at det aldri kommer til å bli noe. Han har jo dame og hadde jeg visst det hadde jeg aldri gjort noe, men allikevel klarer jeg ikke å gi slipp. Jeg som aldri pleier å forelske meg så kjapt engang. Det gjør så vondt. Jeg savner ham og hans nærhet, men det er jo så FEIL. Jeg skjønner ikke at jeg fremdeles sitter igjen og er hodestups forelsket i ham.

Tror jeg skal forbli singeø jeg.. Går jo bare på en smell uansett..

Måtte bare få dette ut en plass.

Tror dere han gjør dette fordi han trenger en form for en bekreftelse at han fremdeles er attraktiv, selv om han er i et forhold?

Anonymous poster hash: b148a...dda

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huff ser visst at det er flere skrivefeil her, gikk visst litt for i svingene. Beklager det..

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende han trenger bekreftelse og det kan hende han bare er en drittsekk. Uansett er det ikke noe vits i å kaste bort masse tid på å deppe over en idiot, når det finnes bra gutter der ute. Du må bare ta deg sammen og ignorere gutter du VET fucker med hodet ditt og bare leker med deg. Hvem vil ha en taper som er utro mot kjæresten sin? Du bør ha såpass selvrespekt at du klarer å tenke om deg selv at du fortjener bedre.

Anonymous poster hash: 708f1...145

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...