Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd i Norge i snart 14 år, men allikevel har jeg klart å beholde noen venninner i mitt hjemland. Hver gang vi er på besøk hos familien min, treffer jeg mine venninner. Vi snakker med hverandre på facebook ofte, og det er vennskap jeg setter pris på, fordi noen av dem jeg har kjent i 20-25 år, så de har blitt nesten som familie.

Om to uker skal jeg til hjemlandet mitt igjen, og jeg har allerede avtalt med mine venninner at vi skal treffes. Jeg treffer dem en og en, siden de bor i forskjellige byer, og mange av dem kjenner ikke hverandre.

For dem var det ganske naturlig å si: ja, klart vi treffes. Noen av dem (de med tett program) har gitt meg dato og tidspunkt når de har mest fri, så at vi slipper å stresse.

En av mine venninner, derimot, sier at to uker er altfor lenge til, og hun vet ikke hva hun skal gjøre på søndagskvelden om to uker. Det er en kvinne som jeg ble kjent over internett, vi fant tonen veldig fort, og har mer eller mindre snakket hver eneste dag i et år.

Tror hun rett og slett ikke vil treffe meg.

Og problemet er at hun bor i byen hvor flyplassen ligger, så vi kommer til å ha bare en overnatting der. Så går turen videre til andre steder i landet.

Hvis jeg ikke treffer henne denne kvelden, mister vi sjansen til å se hverandre.

Er jeg paranoid eller er det en måte for henne å si at hun ikke vil treffe meg.

Tror jeg er ganske gjenkjennelig nå for de som vet hvem jeg er, men jeg trykker på anonymknappen allikevel :)

Anonymous poster hash: 72a08...784

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...