AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Skal selge leiligheten og lurer på det, må jeg vaske inni kjøkkenskapa osv? Holder på å vaske meg ihjel jo.. Kanskje det er sånt man gjør før overtagelse? Anonymous poster hash: ca227...2b1
Kvist Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Skal selge leiligheten og lurer på det, må jeg vaske inni kjøkkenskapa osv? Holder på å vaske meg ihjel jo.. Kanskje det er sånt man gjør før overtagelse? Anonymous poster hash: ca227...2b1 Jeg hadde tatt den grundigste vasken før visning, og så vasket en gang til når du har flyttet ut.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Men det er minst to mnd til jeg skal flytte da, så må vaske grundig en gang til uansett. Anonymous poster hash: ca227...2b1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Jeg var på visning hvor de ikke hadde vasket alt ordentlig som i skaper, komfyr etc., og det blir faktisk mindre fristende å kjøpe da. På visning åpner folk gjerne opp alt som kan åpnes, så lenge de får beskjed at de kan det Anonymous poster hash: d0299...5e1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Jeg ville vasket kjapt over selv ved visning (men vært nøye på bad og kjøkken). Ved overtagelse har jeg brukt byrå, blant annet for å slippe å forholde meg til evt. klaging selv, og for å slippe å bruke energi på dette i en hektisk flytteprosess.Anonymous poster hash: 8c78e...b25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå