AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Jeg skal treffe en person jeg traff på nettet. Jeg har ikke sett han live enda, kun bilder og snapchat. Vi skal ut og spise middag. Vi har snakket masse og han virker veldig hyggelig! Jeg er så nervøs! Hvordan burde jeg oppføre meg ? Anonymous poster hash: 6b88b...1e3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Så naturlig som mulig. Anonymous poster hash: 82c97...fb3 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Som deg selv Ikke mer, ikke mindre Lykke til, å kos deg Anonymous poster hash: a8c81...0f2
79kreps Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Oppføre deg som du alltid gjør, er som seg selv en blomstrer mest:)
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Helt ærlig ts.. Hvis du finner han veldig kjekk og du kjenner du blir våt i trusa og det kiler i underlivet. Ville du hatt samleie på første date? Anonymous poster hash: ac969...9b6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 vær deg selv. og ikke vær for fnisete! Anonymous poster hash: 67c06...8cb
Gjest Vena Cava Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Jeg traff min på sukker.no og var dødsnervøs når dagen kom og han skulle komme på besøk. Vi bor langt fra hverandre så vi måtte gjøre det slik at han ble hele helga når han først kjøpte flybillett for å treffe meg. Hadde snakket masse på telefonen først så ke bar rimelig sikker på at dette var en orntlig og seriøs person og jeg følte jeg likte han veldig godt allerede da. Jeg var veldig selvsikker og hadde trua på at alt kom til å gå på skinner. Men så kom dagen. Og jeg holdt på å pisse i buksa så nervøs var jeg. Stod å ventet på han da han kom med hurtigbåten og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg sjekket speilet de minuttene før han kom. Men jeg måtte jo bare oppføre meg på samme måte som jeg hadde gjort på telefon. Jeg var jo såklart dritnervøs men likevel fryktelig spent på å være sammen med en person jeg aldri hadde sett live, en hel helg! Men jeg måtte jo bare være meg selv. Og det gikk kjempefint:) er så glad jeg turte. For jeg var på nippet å feige imot en stund fordi jeg trodde ikke jeg skulle greie det pga nervene. Og det vr suksess. Vi har nå vært kjærester siden jul og har flytteplaner og ferieplaner til sommern. Så det er ingenting å være redd for:) Det er som regel mindre skummelt enn man tror. Og for all del, VÆR DEG SELV:) Du kommer ingen vei med å prøve å tilpasse deg hva du tror han liker osv. "Selg" deg selv på en jordnær måte, det biter de fleste oppegående voksne menn på. Lykke til ☺️
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Helt ærlig ts.. Hvis du finner han veldig kjekk og du kjenner du blir våt i trusa og det kiler i underlivet. Ville du hatt samleie på første date? Anonymous poster hash: ac969...9b6 Hadde ikke hatt samleie på første date uansett hvor kjekk mannen er! Jeg liker å bli kjent med en person først, før jeg tar det steget. Han måtte avlyse! Noe som jo selvklart gjør meg mye mer nervøs en hva jeg behover! Skal treffe han imorgen istedet! Kribler i magen gjør det allerede nå! Anonymous poster hash: 12d7f...afb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå