AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 1. Din erfaring? 2. Hvor mye gikk du ned? Start og "stopp" vekt? 3. Vanskelig i hverdagene? 4. Går du av og til på en smell?Anonymous poster hash: 143e0...efb
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 1. Din erfaring? Ketolyse. Gikk fort og mye ned i vekt, men var slapp og hadde vondt i hue hele tiden. Alt var et ork, jeg hadde ikke sjanse til å kunne trene! Sluttet pga veldig dårlige blodprøver (kolesterolverdien fordoblet seg på under to mnd), høyt blodtrykk og vitaminmangel. 2. Hvor mye gikk du ned? Start og "stopp" vekt? Jeg gikk ned ca 15 kg. 3. Vanskelig i hverdagene? Ja, veldig, spesielt når jeg liksom skulle spise middag med familien. Jeg savna "min" mat hele tiden (elsker havregrøt, yoghurt, makrell i tomat, kaviar og grovt brød) 4. Går du av og til på en smell? Nei, jeg var konsekvent hele tiden, men innimellom var jeg skikkelig drittlei og det var utrolig deilig å slutte. Anbefaler ikke ketolyse. Moderat lavkarbo kan sikkert funke. Anonymous poster hash: 143e0...efb Anonymous poster hash: ce5a6...33a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå