Gå til innhold

Iphonen tok en svømmetur ..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I fylla så klarte jeg selvfølgelig å miste telefonen i do .. Jeg prøvde å skru den på og først ville den ikke, bare blinket og viste masse rare farger. Sov ikke hjemme i natt og da hadde jeg ikke tilgang til ris, så jeg bare satt den stående i håp om at vannet kanskje renner ut.

Nå kan jeg skru den på og slikt, men touchen er helt på bærtur. Det står også at det er noe galt med simkortet :P HAr lagt den i en skål med ris nå, avslått og håper på det beste. Har dere noen andre tips?

Ivertfall, om det ikke funker og iphonen er dead and gone - får jeg det tilbake på garantien/forsikringen? Hvordan funker de greiene egentlig?

Anonymous poster hash: f052c...239
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du utvidet innbo så får du iallfall igjen.

Og legg den i ovnen.

AnonymBruker
Skrevet

Har du utvidet innbo så får du iallfall igjen.

Og legg den i ovnen.

Hva er utvidet innbo ? :P tenkte mer på sånn garanti/forsikring man får fra netcom :P

Ovnen? Hvor lenge og hvilken styrke? dør den ikke da ? :P

Skrevet

50 grader i ovnen i en del timer er bra.

Jeg vet ingenting om den type forsikring.

AnonymBruker
Skrevet

50 grader i ovnen i en del timer er bra.

Jeg vet ingenting om den type forsikring.

Skal teste det ut! Takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet

Ta gjerne ut simkortet og putt den i ovnen, eller bare ta av deksler og la den ligge i ris.

MEN, det viktigste er at du heller venter for lenge enn for kort før du skrur den på igjen! Ikke sjekk den ofte, la den ligge i flere timer, helst flere (3-4) døgn, før du skrur den på igjen. Om ikke kan den bare bli enda mer herpa.

Anonymous poster hash: 32880...8f6
Skrevet

Dessverre brukte ts helt feil fremgangsmåte når uhellet var ute. Om du får vann i mobilen så er det første du skal gjøre å slå den helt av. Ta fra hverandre deler der dette er mulig, så bruker du hårtørker på mobilen til du tror den er tørr for så å la den ligge ett døgn eller to under tørre forhold, før du slår den på igjen..

Ofte så vil en mobil ha klart seg forbausende bra etter den har vært i kontakt med vann. Men da når den er avslått. Er den på, blir brukt når den er våt vil en av kretsene i mobilen mer stor sannsynlighet ødelegges.

AnonymBruker
Skrevet

jepp, du burde ikke ha skrudd den på i det hele tatt. Putt den i ovnen på 30-5 grader å la den ligge den en goood stund.

Men tviler for det funker siden du har prøvd å skru den på så mange ganger...

Om du har forsikring så dekker den det.

Anonymous poster hash: 1e3bb...fb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...