Gå til innhold

Han vil ikke jeg skal ha noen andre, men vil ikke ha et forhold..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg "holder på" med en mann. Han sier at han ikke vil ha et forhold ennå, fordi han ikke vil involvere barnet nå. Jeg sier at det uansett ikke er aktuelt på lenge (involvere barnet), og at jeg selvfølgelig forstår det, men man kan jo være i et forhold for det, møtes når man har barnefri osv (vi har barn begge to). Han sier han ikke vil at jeg skal ha sex med andre, og vil ikke ha det selv heller.. Jeg har spurt hva som er forskjellen på det og et forhold, men får ikke noe svar.. Han kødder det bare vekk.

Hva hadde dere tenkt om dette?

Anonymous poster hash: e4247...f56

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt at han der gidder jeg ikke kaste bort tiden på.

Så hadde jeg slettet nummeret og gått videre.

Anonymous poster hash: 13cd5...c96
  • Liker 19
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
  • Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

At noe skurrer.

Han vil ha deg her og nå, men ikke forplikte seg i nærmeste fremtid.

Jeg hadde ikke orket det i voksen aldrer, sånne type forhold ble jeg ferdig med tidlig i 20-årene :P

Det er en sånn type fyr du aldri vet hvor du har, og du vet aldri hvor forholdet står om et halvt år, neste ferie, neste måned osv.

Jeg tror kjernen er at han ikke er sikker på at han har lyst til å satse på deg (eller at han egentlig vet det), men synes det er behagelig sånn relasjonen er nå.

Anonymous poster hash: 67ec5...b5f
  • Liker 5
Skrevet

Han vil ha deg som eksklusiv. pulevenn, med andre ord.

• Liker 3
Skrevet

Jeg "holder på" med en mann. Han sier at han ikke vil ha et forhold ennå, fordi han ikke vil involvere barnet nå. Jeg sier at det uansett ikke er aktuelt på lenge (involvere barnet), og at jeg selvfølgelig forstår det, men man kan jo være i et forhold for det, møtes når man har barnefri osv (vi har barn begge to). Han sier han ikke vil at jeg skal ha sex med andre, og vil ikke ha det selv heller.. Jeg har spurt hva som er forskjellen på det og et forhold, men får ikke noe svar.. Han kødder det bare vekk.

Har vært på date med slike typer selv. Men de gir blaffen i om de mister meg. Jeg vil anbefale deg å gå! Kutt han ut! Jeg ville hatt det bedre alene!

• Liker 2
Skrevet

Han vil ha deg som eksklusiv. pulevenn, med andre ord.

ja det er det han vil ha deg til, ingenting mer. Jeg kjenner igjen typen. Han vil aldri ha et seriøst skikkelig forhold med deg, tror jeg da.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

At noe skurrer.

Jeg hadde ikke orket det i voksen aldrer, sånne type forhold ble jeg ferdig med tidlig i 20-årene :P

Det er en sånn type fyr du aldri vet hvor du har, og du vet aldri hvor forholdet står om et halvt år, neste ferie, neste måned osv.

Jeg tror kjernen er at han ikke er sikker på at han har lyst til å satse på deg (eller at han egentlig vet det), men synes det er behagelig sånn relasjonen er nå.

Han er "nyskilt", så jeg ser noe av poenget hans. Samtidig sier han at han har vært over det forrige forholdet lenge. Jeg er også relativt nylig blitt singel, men har vært over eksen i lang tid, så et nytt forhold er ikke noe problem.

Han er ikke i tjueåra heller, men i førtiåra, og jeg er en del yngre.

Jeg vet jo at jeg ikke kan ha det sånn over lengre tid. Det er ikke så lenge siden vi begynte å "holde på" (et par-tre mnd), men jeg tenker at det er på tide å bestemme seg for om man vil satse eller la vær..

At jeg ikke vet hvor jeg har han er vel egentlig hele kjernen her, ja.

Skrevet

At noe skurrer.

Enig :)

• Liker 1
Skrevet

Han er "nyskilt", så jeg ser noe av poenget hans. Samtidig sier han at han har vært over det forrige forholdet lenge. Jeg er også relativt nylig blitt singel, men har vært over eksen i lang tid, så et nytt forhold er ikke noe problem.

Jeg vet jo at jeg ikke kan ha det sånn over lengre tid. Det er ikke så lenge siden vi begynte å "holde på" (et par-tre mnd), men jeg tenker at det er på tide å bestemme seg for om man vil satse eller la vær..

Slikt forhold har jeg hatt også, bare tulll..... Det endte med at fyren sa at han aldri ville binde seg noensinne. Jeg sløste vekk 3-4 måneder av livet mitt før jeg ga det opp.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det at han er nyskilt kan være en grunn, men han kan også bruke det som en unnskyldning for å la være å ta stilling til dere.

Så jeg ville vel egentlig satt en slags dato på når han faktisk må ta stilling til dere og fremtiden. F.eks på slutten av sommerferien. At da må du vite. Da får han litt tid til å tenke over det, og føle på det, mens du vet at du ikke må gå på vent i årevis, før det til slutt ender med ingenting.

Hvis jeg skal være dønn ærlig, så tenker jeg at hadde han sett på deg som drømmedama, så hadde ikke det at han var "nyskilt" vært noe problem. Mange som flytter rett fra skilsmisse, og inn til ny dame.

Så du bør finne ut hvor du har han, før årene flyr.

Det at han ikke vil prate om fremtid, tar iallfall jeg som en liten alarm, etter å ha vært i et sånt forhold selv tidligere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg burde vel ærlig talt se det for det det er, og ikke det jeg håper det skal være, ja.. Jeg har sagt jeg ikke vil mer, men han klarte å hanke meg inn igjen.. Han har sagt at han setter på bremsene fordi det forrige forholdet gikk så dårlig og han er redd det skal skje igjen, og at hvis jeg vil gå vil han ikke kjempe for meg(?). Samtidig sier han at han savner meg og er glad i meg.. Ser ut til at jeg får gi han et "ultimatum". Vil han ikke ha meg, helt, får han la meg gå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg burde vel ærlig talt se det for det det er, og ikke det jeg håper det skal være, ja.. Jeg har sagt jeg ikke vil mer, men han klarte å hanke meg inn igjen.. Han har sagt at han setter på bremsene fordi det forrige forholdet gikk så dårlig og han er redd det skal skje igjen, og at hvis jeg vil gå vil han ikke kjempe for meg(?). Samtidig sier han at han savner meg og er glad i meg.. Ser ut til at jeg får gi han et "ultimatum". Vil han ikke ha meg, helt, får han la meg gå.

Ja, det er dessverre en del menn som prøver seg på "både i pose- og sekk" mentaliteten.

Da er det vårt ansvar å sette grenser for dem.

Jeg synes du har en fin tankegang, at du er en kvinne man enten er sammen med, eller ikke.

Ikke noe "puledokke".

Han kan hele tiden fortsette å finne på grunner til å ikke bli sammen, noen kan til og med høres logiske ut, men til syvende og sist så må man enten satse eller ikke. Det er fordeler og ulemper med alt. Det verste er når man står midt i mellom og ikke vet hvor man har fyren. Jeg synes iallfall det var lettere etter vi hadde sagt "hadet", enn når jeg stod midt oppi det og ikke visste om jeg skulle fortsette å håpe, eller å gå...

Lykke til uansett :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er dessverre en del menn som prøver seg på "både i pose- og sekk" mentaliteten.

Da er det vårt ansvar å sette grenser for dem.

Jeg synes du har en fin tankegang, at du er en kvinne man enten er sammen med, eller ikke.

Ikke noe "puledokke".

Han kan hele tiden fortsette å finne på grunner til å ikke bli sammen, noen kan til og med høres logiske ut, men til syvende og sist så må man enten satse eller ikke. Det er fordeler og ulemper med alt. Det verste er når man står midt i mellom og ikke vet hvor man har fyren. Jeg synes iallfall det var lettere etter vi hadde sagt "hadet", enn når jeg stod midt oppi det og ikke visste om jeg skulle fortsette å håpe, eller å gå...

Lykke til uansett :)

Tusen takk. Det er litt det jeg har sagt til han tidligere, at jeg ikke vil være noe "puledukke", men han sier jo at det ikke bare handler om en ting.. Samtidig er de fleste meldingene fra han (eller i hvert fall da han er mest "på" på meldinger) ang sex..

Gjest Linneah2013
Skrevet

Jeg hadde tenkt at jeg ikke vil finne meg i å bli holdt på gress. Så jeg hadde sagt takk og farvel og gått videre.

Skrevet

Han holder deg på gress.

Drit i gubben og finn deg noe bedre, som vil ha deg NUH!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk. Det er litt det jeg har sagt til han tidligere, at jeg ikke vil være noe "puledukke", men han sier jo at det ikke bare handler om en ting.. Samtidig er de fleste meldingene fra han (eller i hvert fall da han er mest "på" på meldinger) ang sex..

Ja, høres ut som han er veldig selvmotsigende. Han sier det han tror du vil høre / tror han kan komme unna med å si, men i praksis så er det jo faktisk litt motstridende...

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Vær veldig oppmerksom på at det er en sannsynlighet (stor eller liten) for at du er parkert på gress og satt ut av spill for andre ved en eventuell lovnad om å ikke ha sex med noen andre.

Kjenner jeg blir litt skeptisk når du sier det er ham som bestemmer om du skal 'få lov' til å ha sex met en annen tiltalende mann du skulle møte, samtidig som han skal rusle rundt og 'finne seg sjæl'.

Du sier du er endel yngre enn hans 'noenogførti', og jeg synes det virker som han kjører et slags 'spill' med deg.

Han legger ikke noe inn i dette forholdet så langt jeg kan forstå det, - ikke annet enn begrensninger på deg samtidig som han ikke vil legge to pinner i kors for å behold deg (han vil ikke hindre deg i å gå videre).

Jeg vet ikke om jeg synes dette høres så fryktelig bra ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar. Det som er så frustrerende er at jeg får ikke prata med han heller. Vi møtes en ytterst sjelden gang, og da er det ofte liten tid.. Ikke ringer han/jeg kan ikke ringe pga han har barnet, og da blir det sms da.. Og tar jeg opp noe "alvorlig" der så får jeg bare halvveis svar, køddesvar eller inget svar. Har gjort det veldig klart at jeg lurer på hva han vil med meg, men han svarer ikke..

Jeg vet vel hva jeg må gjøre. Det er bare så synd, for jeg er blitt forelska for første gang på veldig lenge.. Og jeg så for meg oss to sammen. Jeg er rundt 15 år yngre enn han (jeg er 30), så sannsynligheten for at det også fører til at han bare er ute etter en ting er vel også ganske stor..

Gjest Trøffel
Skrevet

Tusen takk for svar. Det som er så frustrerende er at jeg får ikke prata med han heller. Vi møtes en ytterst sjelden gang, og da er det ofte liten tid.. Ikke ringer han/jeg kan ikke ringe pga han har barnet, og da blir det sms da.. Og tar jeg opp noe "alvorlig" der så får jeg bare halvveis svar, køddesvar eller inget svar. Har gjort det veldig klart at jeg lurer på hva han vil med meg, men han svarer ikke..

Jeg vet vel hva jeg må gjøre. Det er bare så synd, for jeg er blitt forelska for første gang på veldig lenge.. Og jeg så for meg oss to sammen. Jeg er rundt 15 år yngre enn han (jeg er 30), så sannsynligheten for at det også fører til at han bare er ute etter en ting er vel også ganske stor..

Med mindre du liker å være ei puledokke så er det bare å slette nummeret hans og komme deg videre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...