AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 En kompis av meg fortalte meg for litt siden at han har vært utro mot kjæresten sin. Nå er de forlovet, og gifter seg ila året. Jeg føler sånn på at jeg burde fortelle det til denne jenten. Han sa at hadde hun visst om det så hadde hun dumpet ham.. Jeg kjenner ikke henne noe særlig, møtt hverandre et par ganger og er venner på face, men ikke noe vennskap mellom oss. Burde jeg si det? Han kommer nok til å Gjøre det igjen, da han har et enormt behov for oppmerksomhet og bekreftelse. I tillegg så prøvde han seg på meg den kvelden! Og hun er bare kjempesøt og snill som dagen er lang. What to do?Anonymous poster hash: 5c5a9...cc5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Du holder kjeft. Anonymous poster hash: b82ac...38d 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Dumt av han å fortelle en dame om det. En bro hadde ledd av det og holdt det for seg selv. Kjerringer, derimot, har det med å sladre til alt og alle. Dumt av han. Var han full når han fortalte deg det? Jeg har vanskelig for å tro at han kan ha vært så dum å ha gravd den graven i edru tilstand. Anonymous poster hash: 35ea8...bc1 2
Neteas Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Ville sagt det. Og rimelig sikker på at hun vil vite. 6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Dumt av han å fortelle en dame om det. En bro hadde ledd av det og holdt det for seg selv. Kjerringer, derimot, har det med å sladre til alt og alle. Dumt av han. Var han full når han fortalte deg det? Jeg har vanskelig for å tro at han kan ha vært så dum å ha gravd den graven i edru tilstand.Anonymous poster hash: 35ea8...bc1 Jeg hadde drukket og han var edru. Når han har fortalt meg om det, så har han sikkert fortalt det til andre folk også. Det gikk i skyting og bilder "se hvor deilig hun er da". Håpet egentlig at noen andre skulle fortelle henne det, men nå er jo de i en fase hvor de skal bygge opp et liv sammen, og hun er helt clueless. Anonymous poster hash: 5c5a9...cc5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Ville sagt det. Og rimelig sikker på at hun vil vite. Det er i grunn det jeg og tenker. Hadde det vært meg så ville jeg gjerne visst det før jeg gifter meg med en utro dust. Men så skal man helst ikke blande seg i andres forhold=/ Anonymous poster hash: 5c5a9...cc5
Gjest Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Dette synes jeg definitivt du skal fortelle henne. Ikke bare var han utro - men du sier han prøvde seg på deg også!? Helt klart en ustabil kar som ikke er til å stole på. Ville DU at noen hadde fortalt deg det om typen din var utro mot deg? Gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg. Dessuten fortjener han ikke bedre - men det gjør hun. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Vist hun ikke har mistanke om han har vært utro, så holder du kjeften din godt igjen... Hilsen en som hadde mistanker og fekk vite det...Har hun ikke mistanker, så hysj!! Anonymous poster hash: b1404...0bb
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 Herregud, fortell henne det. Er det noe tvil? Anonymous poster hash: 8536e...d91
Crobern Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 Om du forteller dette til damen hans, så vær klar over at vennskapet deres mest sannsynlig er over.
Eplekaka Skrevet 30. mars 2014 #11 Skrevet 30. mars 2014 Jeg synes man skal fortelle om utroskap, så får heller den bedratte velge om han/hun vil fortsette i forholdet.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #12 Skrevet 30. mars 2014 Det er jo ikke engang noe å lure på: fortell så busta fyker. Ser man en tyv holder man ikke kjeft om det til butikkeieren, og er noen utro holder man ikke kjeft hos den som blir bedratt. Anonymous poster hash: 28960...b0a
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #13 Skrevet 30. mars 2014 Om du forteller dette til damen hans, så vær klar over at vennskapet deres mest sannsynlig er over. Jeg tenker at hvis jenten kan slippe et liv med løgn og utroskap, så er det verdt mer enn mitt vennskap med en dust som prøver seg på meg (og andre) når han har kjæreste OG kjenner samboeren min.Anonymous poster hash: 5c5a9...cc5 1
Tba Skrevet 30. mars 2014 #14 Skrevet 30. mars 2014 Det riktige er å fortelle. Noe annet er feigt. Det kan virke som at han ønsker å bli avlslørt siden han forteller og holder på slik han gjør.
Gjest Kvinneline Skrevet 30. mars 2014 #15 Skrevet 30. mars 2014 Hvilke moraler og verdier er det folk har i dag? Kvinnen som skal gifte seg med denne mannen fortjener og vite det. Du sier at han til og med kommer til å gjøre det igjen, så jeg sitter hær og lurer på hva det er du venter på..? Ja, hun kan ta det svært tungt og bli sint på deg. Hun kan fornekte det og tro at du lyver, men hun vil nok sikkert også ha en liten følelse av at noe stemmer med det du sier. Kan du leve med at hun heller gifter seg og finner ut av dette om 2 eller 10år? Du vet nok hva det riktige er. Be om og få treffe henne, og velg ordene du bruker skånsomt. Si det på en grei måte selv om det aldri vil gjøre det greit for henne og høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå