Gå til innhold

Dere som elsker livet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fordi livet er gøy? Når man er liten, så finner man på mye gøy og ler masse og synes ting er bra.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er noen som elsker livet hele tiden. Alle opplever perioder med motgang og ingen har det bra bestandig. Men de som er glad i livet er kanskje flinke til å glede seg over små ting? Man kommer langt med en positiv instilling, men det er jo selvsagt ikke noe som kommer av seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Det handler ikke om å ha det gøy. Det handler om at man har stirret ned i avgrunnen og erfart hvor jævlig livet kan være, og at man møysommelig har karret seg opp igjen. Det handler om at man verdsetter det man har, at man er takknemlig for alle de gode tingene som skjer og at man tillater seg selv å føle lykke over de bittesmå tingene i hverdagen. Det er da livet blir vidunderlig. :rodmer:

• Liker 3
Gjest Vevila
Skrevet

Jeg elsker livet fordi det er fullt av muligheter. Dog elsker jeg det ikke bestandig :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Alt har med egen instilling å gjøre. Det ligger mye i dette med halvfult glass og halvtomt glass.

Anonymous poster hash: ce477...4d5
  • Liker 2
Skrevet

Handler om perspektiv for meg.

Skrevet

Jeg er veldig glad i livet, men jeg må si meg enig i andre her at dette ikke gjelder hver bidige dag.

Ta en dag av gangen. =)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge en tar de muligheter og utfordringer som kommer så er livet en meget spennende reise.

Lar en alt passere i det stille fordi en er redd for alt som kan gå gale underveis så har en ett mye kjedeligere liv.

Anonymous poster hash: 2c497...0b4
Skrevet

Det har kanskje med selvbildet å gjøre. Jeg elsker meg selv, og jeg elsker livet selv om det ikke er perfekt

AnonymBruker
Skrevet

Er det fordi livet er gøy? Når man er liten, så finner man på mye gøy og ler masse og synes ting er bra.

Du har jo barn, ikke sant? Finner du ingen glede i å se barnet vokse opp?

Anonymous poster hash: d1cf3...140

Skrevet

Handler om perspektiv for meg.

Hva betyr perspektiv på livet? :)

Skrevet

Det har kanskje med selvbildet å gjøre. Jeg elsker meg selv, og jeg elsker livet selv om det ikke er perfekt

Hvordan skaper man et bedre selvbilde?

Skrevet (endret)

Hvordan skaper man et bedre selvbilde?

Jeg vet ikke. Det er nok ikke så enkelt å forandre selvbildet helt alene. Det handler nok mye om hvordan man blir behandlet av ens nærmeste.

Endret av Testosteron
Gjest Gjest_jesuskristus
Skrevet

Trenger du å snakke?

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har tatt kurs i selvfølelse. Hjelper!

Og leser mye positiv psykologi, selvutvikling og ser på humorprogram på tv.

Gi litt faen og kos deg med det du liker.

Skriv ned positive ting om deg selv og livet.

Skriv ned hva du har oppnådd i livet.

Hva ønsker du å oppleve? Hva liker du?

Si til deg selv i speilet hver dag: "Jeg elsker meg selv og livet mitt!!!" Og smil.

Du kan programmere hjernen til å bli mer lykkelig.

Det krever innsats for å være lykkelig. Vær bevisst på egne tanker. Bestem deg for å ha det bra!!

Skrevet

Jeg er glad i livet, fordi jeg har opplevd mye vondt. Jeg har reist meg opp, og skaper min egen lykke, ved å sette pris på hva jeg har, sette pris på hvor jeg er i livet. Jeg vet at det kommer dager hvor livet er dritt men da setter jeg ekstra pris på de dagene hvor livet er bra, og det er fler av de positive en negative :)

Også orker jeg ikke surmule over at "naboen klipper gresset på en søndag", for jeg vet at det fins verre ting å surmule over.

Skrevet

Livet mitt er gøy, fordi det skjer ALLTID noe hver dag :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...