Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis venninna di/tidligere venninne tegnet på seg de rareste, tykkeste, mørkeste øyenbryna du noen gang har sett. Ville du sagt noe?

Anonymous poster hash: 3d344...d24
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For de var svarte, jenta har plantina blondt hår og lys hud. Og tykke, også begynte de midt over øyet liksom, de burde vært mer mot nesen også. Og de var veldig tykke.

AnonymBruker
Skrevet

Nei! Hadde bare latt henne gå rundt som hun ville. Hvorfor skal du kanskje komme opp i en sår krangel fordi hun vil se ut som en klovn? Drit i det!

Anonymous poster hash: 353d6...557
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvis jeg hadde noe rart med mitt utseende så ville jeg at noen skulle fortalt meg om det, så kunne jeg gjort det bedre til neste gang. Verst om ingen sier noe tenker jeg da.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jenta vet jo ikke at hun ser ut som en klovn da.

AnonymBruker
Skrevet

Trodde dette var moten? Ser mange fjortiser med monsterbryn, de skal visst være markerte på grensen til det karikerte nå.

Gørrstygt er det.

Anonymous poster hash: 402a0...d82
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jenta er 22 år...

Skrevet

Ville ikke sagt noe. Men om hun spurte meg om hvordan jeg synes bryna hennes så ut ville jeg nok forsiktig gitt noen tips (men nå har ikke jeg så veldig peiling på bryn, egentlig).

Hvis hun er fornøyd med hvordan hun ser ut ser jeg ikke noen grunn til at du skal gjøre henne usikker.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Kjenner flere som har kastet seg på den trenden, men jeg tenker at de får finne ut av det selv innen, mest sannsyneligvis, kort tid.

Men ja, ansiktet ser jo helt deformert ut med slike bryn. Ødelegger absolutt alt annet.

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en sånn følelse av at jeg ikke klarte å la være å stirre..

Skrevet

Men hvis jeg hadde noe rart med mitt utseende så ville jeg at noen skulle fortalt meg om det, så kunne jeg gjort det bedre til neste gang. Verst om ingen sier noe tenker jeg da.

Dette tenker jeg også, vil heller at mine venninner sier i fra, så kan jeg gjøre noe med det ;)
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Huff, jeg også har ei venninne som gjør sånn. Hun er helt lys fra før, men øyenbrynene er åpenbart påtegna, svarte, og skikkelig store. Jeg bruker et brynpudder, og en gang vi ordna oss sammen lurte hun på om det var noe bra. Da tenkte jeg at det var en gyllen mulighet til å introdusere noe mer naturlig for henne. Så jeg sa at jeg syns det var kjempebra og ga et naturlig resultat, og spurte om hun hadde lyst til å prøve. Hun sa ja.

Hun satt med ryggen til mens hun tok det på, og jeg var skikkelig spent på resultatet. Så snur hun seg mot meg når hun er ferdig med brynpudderet, og ikke spør meg hvordan det er mulig, men selv med det klarte hun å få de til å se falske, svarte og tjukke ut! Så jeg tror at når man først har sett seg blind på øyenbryna sine, er det vanskelig å komme på rett spor igjen..

Anonymous poster hash: 98e93...7be
AnonymBruker
Skrevet

Men har man små øyne så må man tegne de nærmere nesen, selv om "regelen" sier noe annet. Og svarte bryn - lyst hår er aldri bra.

Skrevet

Hvordan er vennina di? Klarer hun å ta kritikk, da bør du si det. Det hadde jeg selv satt veldig pris på. Men kjenner flere jenter som hadde startet en skikkelig krangel og påstått av vennskapet vårt nå er på tynn is. ;)

AnonymBruker
Skrevet

dette er jo "inn" nå. selv om jenter ser ut som menn når de gjør det. Si i fra, få slutt på denne trenden.

Anonymous poster hash: e9e44...73c
AnonymBruker
Skrevet

Om det er en nær venninne ville jeg sagt noe, rett og slett fordi jeg jo ville vært glad i henne. Men ville naturlig nok tatt det på privaten og sagt det på en skikkelig måte ikke "du, herregud ass, de bryna din er støgg!" :P Man kan jo alltids minne om at man ikke sier det for å være slem men at man føler det er slemmere å ikke si noe.

Er det mer en bekjent eller noen man ikke er venner med lengre så ville jeg latt det ligge, da er det andre som er nærmere henne som i så fall har som "oppgave" å si i fra.

Anonymous poster hash: b5625...bf1
Skrevet

Kan du ikke bare spørre hvorfor hun setter dem opp slik? Er man slem om man minner noen på at de har en melkebart? At lebestiften er litt ute av stell, at man har en buse i nesa?

Skrevet

Jeg hadde sagt fra til venninner, type lurt på "hvorfor tegner du på bryna så hardt/store/mørke? Du er jo så lys/pen/rene trekk!".

Hadde ikke sagt noe til andre folk, de får bare se ut som klovner for min del. Så ei her i bygda for to dager siden; lys hud, blondt hår, helt usminket bortsett fra to gigantiske, beksvarte monsterbryn som lyste opp i trynet hennes. Jeg blir rett og slett fascinert og klarer ikke la være å kikke på slike jenter, herre fred. Typen snudde seg bort for å ikke le åpenlyst.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...