Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen

Har rett og slett noe jeg må få ut, og så tenkte jeg kanskje at jeg også kunne få litt råd. Saken er den at jeg er blitt kjempeforelsket i en gutt. Vi går begge på videregående, men jeg går i andreåret og han går i tredjeåret. Jeg har alltid vært sjenert og er det enda. Jeg har aldri snakket med han, men ser han ofte når han skal ha et fag hvor jeg har klasserom. Problemet med hele situasjonen er at jeg har hørt at han er veldig rik fordi at han holder på med aksjer og har blitt mer og mer populær. Jeg er liksom redd for at dette har ført til at han nå har blitt uoppnåelig for meg. Tanken på at jeg liksom var for sent ute gjør meg kjempetrist, skulle bare tatt kontakt med han med en gang. Tror dere liksom det er sånn at siden han har tjent mye penger, så vil han dermed ha fått mer selvtillit og dermed sikte etter de aller fineste jentene? Jeg vil se på meg selv som attraktiv med bra kropp og fint ansikt, men allikevel ikke av de absolutt aller fineste. Det som er positivt, er at jeg er flink på skolen, er ryddig og har gode karakterer. Vi har en felles venn som fortalte meg at han hadde sagt at han liker jenter som er smarte og holder god orden på ting. Det at han har penger er selvfølgelig ikke negativt akkurat, men ettersom jeg er veldig sjenert tror jeg liksom det nesten hadde vært bedre om han ikke drev på med aksjer fordi vi liksom hadde stilt mer likt, skjønner dere?

Har ligget og tenkt på dette i hele natt, håper at noen har et par råd å komme med. Noe annet enn bare "ta kontakt med han"?

Anonymous poster hash: 0da07...13e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har noen råd? Enten å bare hoppe i det, eller glemme han?

Anonymous poster hash: 0da07...13e
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør som du vil. Verste som kan skje er at han sier nei.

Anonymous poster hash: c42e1...926

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...