Gå til innhold

Ovalt ansikt, solbriller

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Leter etter noen solbriller. Hører at jeg har ovalt ansikt og kan kle det meste.
Er det likevel noen spesielle solbriller jeg bør/ikke bør bruke?

Synes "oversized" solbriller kan være kjempestilige, men jeg har et "lite" ansikt så de blir lett litt for store og ender opp med å se harry ut.

Anonymous poster hash: cb847...303
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også ovalt ansikt, og som ditt så er også mitt litt lite. Så jeg ser ut som en mushumle i store solbriller :) Sverger til Ray-Bans pilotbriller i en litt liten størrelse. Synes disse passer best til mitt lille, rare fjes. Men det er helt sikkert mange ulike typer du kan kle. Fint med nye solbriller nå i vårsola :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk, for svar. Det verste er at jeg føler jeg ikke kler pilotbriller og har fått kommentarer på det. Ble plutselig usikker om jeg faktisk har ovalt ansikt, men har hørt det flere ganger.

Anonymous poster hash: cb847...303
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje gå og få litt hjelp i en brillebutikk? Ofte er de som jobber der flinke til å se hva folk kler. Og så handler det kanskje også litt om hvilken stil man har ellers. Selv kan jeg ikke ha for damete briller, dvs med gull-logo og slikt, for det blir helt krasj med klærne jeg liker å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...