Icebliss Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Hei. Jeg ønsker å arrangere et utdrikningslag for min bestevennine som skal gifte seg. Hun er ganske kul og alternativ, og da ingen av oss er spesiellt interessert i drikking søker jeg noen alternativt; altså ikke det "normale" med å bli fulle og leie stripper, det vil hun ikke like. Hun liker action så tenkte laser tag først, samtidig kan hun også være veldig romantisk av seg og jeg vet at hun ønsker å drikke te i en slik gammeldags tesalong. Jeg vet at Oslo kanskje ikke er det beste stedet for dette, men er det noe dere vet om som kan passe? Tenker et tehus/salong, der man får slike brett med masse deilige kaker/småkjeks og fine tekopper og bra temeny, (litt slik engelsk stil). Hvis ikke tar jeg imot andre forslag:) eventuelt om en spadag hadde vært en mulighet
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Hvorfor ikke begge deler? Kontraster er gøy! Hva med Grand Hotel? Vet de har afternoon tea (kan fås i kombo med en spa-pakke tror jeg). Og biblioteksbaren er utrolig koselig!Anonymous poster hash: cdcad...9e4 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 BRISTOL hotell, ikke Grand!Anonymous poster hash: cdcad...9e4
Pingting Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 (endret) Se her! Café Cristiania har også. Begge er kjempekoselige steder. Endret 30. mars 2014 av Pingting
Icebliss Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2014 BRISTOL hotell, ikke Grand!Anonymous poster hash: cdcad...9e4 Ser kjempekoselig ut, tusen takk for svar:D
Icebliss Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2014 Se her! Café Cristiania har også. Begge er kjempekoselige steder. Tusen takk for svar, akkurat noe slikt jeg så etter. Da finnes det håp allikevel :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå