AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Nå har jeg datet en fantastisk mann i snart fem måneder. Vi har ikke pratet og definert om vi er kjærester, men det er forsåvidt greit. Det jeg lurer på er om han har blitt trygg på meg, eller om det har blitt et venneforhold med sex. (Selv om jeg ikke føler det helt sånn) grunnen til at jeg spør er at i begynnelsen var han veldig på og ville hele tiden ta på meg og kose. Nå har det blitt mindre av det, selv om vi fortsatt holder litt hender når vi ser film og kysser litt. Forskjellen er såpass stor at jeg merker det, men jeg lurer på om det skyldes at han ikke føler han må være på for å få meg? At han er blitt trygg på meg? Jeg har aldri vært i et forhold før. Er forøvrig 22 år. Jeg har også veldig lett for å bli usikker på ting..Anonymous poster hash: f0a37...5dd
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Er ikke det bare å spørre han ut om hva han tenker, vi jenter har jo det med å overanalysere alt hele tiden. Jeg ville ha spurt han rett ut jeg, da vet du hvor han har deg! Anonymous poster hash: c97d5...fa3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Er ikke det bare å spørre han ut om hva han tenker, vi jenter har jo det med å overanalysere alt hele tiden. Jeg ville ha spurt han rett ut jeg, da vet du hvor han har deg! Anonymous poster hash: c97d5...fa3 Ja, jeg er nok kjent for å overanalysere men jeg synes det er så utrolig vanskelig å snakke om følelser, har aldri vært åpen om følelsene mine før. Tips til hvordan jeg kan ta det opp? Vil jo gjerne få en avklaring på hva det er vi holder på med. Anonymous poster hash: f0a37...5dd
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Når jeg leser denne teksten på nytt, ser jeg at jeg virker veldig usikker på meg selv, andre som ser det? Hva kan jeg gjøre for å få mer selvtillitt og tørre å ta initiativ? Jeg tenker at han sikkert venter på at jeg skal gjøre noe, at det ikke alltid er han som må være frempå. - TS Anonymous poster hash: f0a37...5dd
FalconPunch Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Bare nyt at han bruker tid på deg. det ville vært helt unaturlig å klenge på hverandre. Jeg er i akkurat samme situasjon for tiden, og jeg merker de samme tingene du snakker om. Noen dager er det mer kos og flørt enn andre. Dette er jo fordi vi nå er mer med hverandre og naturligvis ser mer av de ulike sidene ved hverandre. Håper du får roet ned tankemaskineriet. Takk, dette hjalp veldig jeg ser skjønner jo egentlig at det er naturlig at når man blir bedre kjent og komfertabel med hverandre så føler man ikke det presset på kos hele tiden. Egentlig synes jeg det er helt greit, men har bare vært redd for at lite kos betyr at han ikke liker meg lengre. Anonymous poster hash: f0a37...5dd
FalconPunch Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch
iilers Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Jeg tror han er mer trygg på deg! At han ikke "må" gjøre noe for at det ikke skal bli kleint osv. Dog er den eneste måten å vite det helt sikkert på å spørre han rett ut. Lykke til videre
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Takk dette betrygger meg veldig -tsAnonymous poster hash: f0a37...5dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå