Gå til innhold

noen som er eller har vært sammen med en person vennenne deres misliker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke vondt å være sammen med noen som ingen av vennenne dere liker pga.noe de vet, har hørt eller rykter? I mitt tilfelle var det at jeg valgte å ta tilbake en utro mann. Hvordan taklet dere sotuasjonen? Beholdt dere alle vennene eller ble det til at noen vennskap røk ?

Anonymous poster hash: 6b6d9...707

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om de blir kjent med han, så ser de at det er alltid så mye mer en en ting som bestemmer hva et menneske er.

AnonymBruker
Skrevet

Jo, jeg hadde venner som ikke likte han jeg var sammen med.

Det var ubehagelig der og da.

Men i ettertid (når det ble slutt), kunne jeg lett forstå de. Jeg var jo fantet av følelser, mens de så sannheten. At han var en drittsekk.

Hvis fyren din har vært utro, så er det ikke rart de misliker han. De synes vel du fortjener bedre, og synes det er trist at du ikke forstår det selv også..

Med andre ord; Det er ofte en god grunn for at de rundt deg reagerer.

Det var nok ikke det du ville høre, men :P Du fikk nå høre det likevel.

Anonymous poster hash: a2dd8...743
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår det veldig godt. Problemet er at det ikke hjelper hva de mener og føler for dersom det skal være så dårlig stemning må jeg jo velge. Får ikke vært sammen alle når jeg vet at de går rundt og vemmes. Noen er mindre dømmende og da går det greit. Hva skal man gjøre? Slutt kommer jeg ikke til å gjøre det, for valget er tatt og vi har hatt det bra i 1, 5 år nå.

Anonymous poster hash: 6b6d9...707

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...