AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Inspirert av tråden til 30-åringene - hvilken klesstil har dere damer som har passert 40?Anonymous poster hash: c3988...e3e
Gjest Nanne70 Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 (endret) Enklere å forklare med bilder: ' Endret 30. mars 2014 av Nanne70
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Kjempefin stil, Nanne. Anonymous poster hash: 194c4...97f 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Enklere å forklare med bilder: ' Joda, men... Kler du deg virkelig sånn, eller skulle du ønske du gjorde det? Anonymous poster hash: ae076...aa0 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Joda, men... Kler du deg virkelig sånn, eller skulle du ønske du gjorde det? Anonymous poster hash: ae076...aa0 Hun har vel funnet bilder av en stil som likner hennes da, vet du. Anonymous poster hash: 194c4...97f
Djungelvrål Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Litt store strikkegensere og tights/skinnyjeans til daglig. Eller smal genser med lang singlet under, har gjerne er sjal til. bruker ofte rutete kåper eller sort trenchcoat og lave eller høye sorte støvletter med kilehæl. Til fest ofte smal sort dressjakke og utringet topp + skinnyjeans og høye hæler eller en etuikjole.
Gjest Nanne70 Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 (endret) Joda, men... Kler du deg virkelig sånn, eller skulle du ønske du gjorde det? Anonymous poster hash: ae076...aa0 Det er omtrent slik jeg kler meg, ja. Mye jeans, kombinert med blazere eller lange cardigans med ulike topper under, og ofte skjerf. Støvletter og ankelboots om vinteren, Sneakers og ballerinasko om sommeren. Men jeg er jo selvsagt ikke like høy, slank og vakker som jentene på bildet, da Er middels høy og litt kraftig. Endret 31. mars 2014 av Nanne70
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Flotte bilder nanne Jeg går ca samme casual stil selv + jeg varierer med klassisk stil med stilige svarte bukser + cardigan / diverse skjørt + cardgan. Anleboots og støvletter med maks 2,5 cm hel om vinteren, ballerina og sneakers om sommeren. Anonymous poster hash: 64ab9...3ea
Gjest åffårno Skrevet 31. mars 2014 #9 Skrevet 31. mars 2014 Joda, men... Kler du deg virkelig sånn, eller skulle du ønske du gjorde det? Anonymous poster hash: ae076...aa0 Er ikke det en ganske vanlig klesstil, da? Igrunnen for 20 og 30 åringer også forsåvidt.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #10 Skrevet 31. mars 2014 Ja, den stilen kjører jeg også. Men det er fullt mulig å møte meg i joggebukse, usminket, med kosetøflene på ( hjemme i sofaen, vel å merke), eller ute på tur i typisk turtøy. Alt til sin tid .Når jeg har lagt meg kjører jeg nettostilen dvs ingenting på. Og det er såå deilig, så! Anonymous poster hash: 308f9...a1f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #11 Skrevet 4. april 2014 Flere som vil bidra med beskrivelser av sin klesstil og som er i 40-årene? Min er mye som Nannes bilder. Anonymous poster hash: 194c4...97f
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #12 Skrevet 5. april 2014 Jeg elsker stilen som Noa Noa butikkene har. Går ofte med lange overdeler i velour med blonder og stor vidde. Det er comfy det! Jeg er en av dem her inne som er typisk kjerring innimellom. Går med boblekåpe fordi det er varmt og deilig om vinteren . Har ryggsekkveske som er kjempeglad i. Grunnen er at jeg blir så ødelagt i skuldrene av vanlige vesker , har nok altfor mye inni he..he..og i tillegg har jeg små barn som trenger å holde hånden og da er det greit å ha ledige armer,,, Jeg har også mye jeans, noe bluser og gensere, men igjen så liker jeg best de store genserne, selvom jeg er slank. Lange strikkejakker er et must. Helt ærlig så bryr jeg meg ikke om at noen andre synes jeg ser fæl ut i klesveien.Så lenge jeg er ren og presentabel så mener jeg at klærne ikke trenger være siste mote. Jeg er mamma og kone, vil ikke være på jakt etter ungdommen hele tiden. Mannen min liker meg som jeg er, har god jobb, og et godt liv. Gode venner som ikke dømmer andre folk på utseende. Det holder for meg. Kunne ønske flere kunne ha så stor selvtillit at de ikke brydde seg om hva slags mote de gikk med til enhver tid,eller redd for hva andre måtte mene om dem. La oss kvinner gi hverandre positiv feedback på andre ting enn det materielle til enhver tid.. Anonymous poster hash: 19e8b...838 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #13 Skrevet 10. april 2014 Jeg elsker stilen som Noa Noa butikkene har. Går ofte med lange overdeler i velour med blonder og stor vidde. Det er comfy det! Jeg er en av dem her inne som er typisk kjerring innimellom. Går med boblekåpe fordi det er varmt og deilig om vinteren . Har ryggsekkveske som er kjempeglad i. Grunnen er at jeg blir så ødelagt i skuldrene av vanlige vesker , har nok altfor mye inni he..he..og i tillegg har jeg små barn som trenger å holde hånden og da er det greit å ha ledige armer,,, Jeg har også mye jeans, noe bluser og gensere, men igjen så liker jeg best de store genserne, selvom jeg er slank. Lange strikkejakker er et must. Helt ærlig så bryr jeg meg ikke om at noen andre synes jeg ser fæl ut i klesveien.Så lenge jeg er ren og presentabel så mener jeg at klærne ikke trenger være siste mote. Jeg er mamma og kone, vil ikke være på jakt etter ungdommen hele tiden. Mannen min liker meg som jeg er, har god jobb, og et godt liv. Gode venner som ikke dømmer andre folk på utseende. Det holder for meg. Kunne ønske flere kunne ha så stor selvtillit at de ikke brydde seg om hva slags mote de gikk med til enhver tid,eller redd for hva andre måtte mene om dem. La oss kvinner gi hverandre positiv feedback på andre ting enn det materielle til enhver tid.. Anonymous poster hash: 19e8b...838 Det å være opptatt av stil og klær betyr da ikke automatisk at man er på jakt etter ungdommen? Det behøver heller ikke bety at man er opptatt av mote. For meg er det snarere tvert imot. Jeg ser det tenåringene og tyveåringene går med og tenker "aldri i verden". Selvsagt bryr jeg meg om hvordan jeg ser ut og kikker i butikkvinduene innimellom, men det blir til at jeg kjøper relativt tidløse plagg. At klærne er behagelige og er flatterende er viktige for meg. Jeg får mange positive kommentarer på at jeg går i skjørt og kjoler så ofte, og jeg må innrømme at jeg begynte med det fordi mannen min sa jeg virket så mye eldre i buksene jeg pleide å bruke. Nå går det enten i jeggings eller skjørt, og det er da minst like behagelig som jeans. For meg handler behagelig om å også føle seg vel, i tillegg til at selve materialet må være godt og det må kjennes greit å bevege seg rundt i plaggene. Anonymous poster hash: 5420b...897 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #14 Skrevet 10. april 2014 Nanne70 oppsummerte min stil også ganske greit. Går mye i skinny jeans, cardigan eller blazer og diverse topper under. Eller bare en litt røffere bluse. Mye skoletter og pumps, men også sneakers og ballerina. Jeg foretrekker klærne litt mer kroppsnære bare. Lite mønster og aldri rysjer. Men jeg er lita og nett, så det blir litt vel voldsomt på meg. Ergo enkle og rene farger og snitt. Anonymous poster hash: 2a198...b77
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #15 Skrevet 10. april 2014 Jeg elsker stilen som Noa Noa butikkene har. Går ofte med lange overdeler i velour med blonder og stor vidde. Det er comfy det! Anonymous poster hash: 19e8b...838 Slike klær er i mine øyne superkjerring, legger 10 år til aldereren med en gang. Anonymous poster hash: 9fdd8...73c 3
Gjest Tingelinling Skrevet 11. april 2014 #16 Skrevet 11. april 2014 Jeg har veldig variert stil. Noen klær fra Noa Noa og Cream, kjoler og bluser. Synes langt fra at alt derfra er kjerring. Går mye i kjoler og skjørt, alt fra helt rent og klassisk, til flagrende romantisk. Min hovedregel er at dersom skjørtet har mønster, bruker jeg en enkel overdel til og dersom jeg har en "synlig" overdel, bruker jeg jeans eller ensfarget skjørt til. Dersom både over og underdel er enkle og ensfarvede, spriter jeg alltid opp med synlige sko, belter eller smykker. Bruker aldri mer enn ett smykke av gangen og synes ikke det er pent med mange ringer. Kjolene varierer også mellom flowerpower, mønster og til det helt enkle og klassiske. Av sko har jeg det meste, bortsett fra stilett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå