Tullerusk Skrevet 17. juni 2002 #1 Skrevet 17. juni 2002 Vi har ett års bryllupsdag sankthans, det går kjempefort altså! Jeg lurer på hva gir jeg ham, ett år og papirbryllup, noen ideer? Det eneste jeg kommer på, er en kulltegning av meg selv, naken! :oops: Kan jeg gi ham dette, og kan jeg henge det på soverommet? Jeg er ikke så flink å tegne, men litt kan jeg jo.... Og ja, han vil ha dette. Har mast om det i ett år, at jeg visst nok har lovt ham en tegning av meg selv en gang. Ikke at jeg kan huske det, men men.... Hva syntes dere?
gleder meg! Skrevet 17. juni 2002 #2 Skrevet 17. juni 2002 Selvsagt kan du det! Det er jo noe du vet han har lyst på og vil sette pris på!
Carine Skrevet 17. juni 2002 #3 Skrevet 17. juni 2002 Ja, selvfølgelig kan du gi ham en slik tegning!! Synes det høres ut som en super idè - og skulle ønske jeg kunne tegnet en slik selv Mannen din blir sikkert kjempeglad! Klem fra Carine OG: Gratulerer med bryllupsdagen!
Gjest gjest 0 Skrevet 17. juni 2002 #4 Skrevet 17. juni 2002 Selvfølgelig kan du gi han det! Hørtes flott ut!
Ayla Skrevet 17. juni 2002 #5 Skrevet 17. juni 2002 Det hørtes ut som en morsom ting å gi.... Synes absolutt at det er noe du kan gi. Faller nok også spesielt godt i smak siden det er noe han ønsker seg!
foundirish Skrevet 17. juni 2002 #6 Skrevet 17. juni 2002 Høres ypperlig ut etter min mening! Personlige presanger som man ikke kan skaffe seg selv er ofte best. Ram den inn (IKEA), så den tar seg bedre ut og holder seg.
Tullerusk Skrevet 22. juni 2002 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2002 Nå er den ferdig, er ikke helt fornøyd, og vet ikke om jeg vil ha den på veggen. *S* Men nå får han iallefall det som jeg har lovt da..... Hmm.... den ble litt mer velskapt enn meg, gjør det noe tro? Bittelitt fastere bryster, litt flatere mage osv. He he, kanskje ikke folk ser at det er meg da, syntes jo det er litt flaut hvis noen ser det. *rødme*
Tussilago Skrevet 23. juni 2002 #9 Skrevet 23. juni 2002 Han blir sikkert glad for gaven, og det er ingen som har noe på andres soverom å gjøre Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2002 #10 Skrevet 24. juni 2002 Kanskje det finnes en skole med kunstlinje der du bor?Jeg er sikker på at en elev der vil kunne tegne en superb akt av deg som du kan gi mannen din!Dette trenger ikke å koste deg mere enn en litan 500-lapp!
Tullerusk Skrevet 24. juni 2002 Forfatter #11 Skrevet 24. juni 2002 Det tror jeg at jeg slipper, han ble fornøyd han tror jeg. *S*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå