Gå til innhold

Rammemadrass


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg trenger ny seng, og vil ha en rammemadrass str 160x200. Noen som har tips til hva jeg bør kjøpe og priser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myumi

Helt klart en Jensen modell. Dyre er de men det kan forsvares pga. kvalitet og sovekomfort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for svar. Jeg har ikke mulighet til å betale 20.000. Jeg trenger en god rammemadrass, men den behøver ikke å holde i 20 år. Andre tips til god seng til under 10.000? Er Ikeamadrassene gode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har svanemadrass. Ga 6.000,- for den eller noe sånt. De har ofte tilbud på disse sengene (kontinentalseng, ikke ramme - heldigg å ligge i) til under 10.000,-

Men jeg vil anbefale større enn 1,60 dersom det skal være en madrass og ikke noen kanter. Man kan ikke ligge like langt på kanten nemlig. Vi har en 1,80 og i den er det god plass (slik det bør være) i en slik seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me har kontinetalseng frå Jysk.

- DreamZone Gold eller noko slikt. Den er veldig god!

Har forøvrig hatt Ikea-rammemadrasser tidlegare, desse fekk eg vondt i ryggen av å ligga i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea har fått noen nye rammemadrasser.

Var og prøvde de i dag, den ene var sinnsykt go og ligge i. Tror den het noe med svaneholm. For str 160, kostet det 3450; synes det var bra pris.

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...