Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. juni 2004 #1 Skrevet 5. juni 2004 Bare lurer på hvorfor folk leser Dagbladet, når Se & Hør kommer ut to ganger i uka, i tillegg har man Her & Nå. Prøvd å legge godviljen til med å lese nettutgaven i dag, men nei da. Bare samme "slik vil vi ha sex.." og "slik vil vi også har sex". Og for 990nde gang, "kvinner har blitt mer frigjort i senga". Hmm..nevnte jeg at det er mye "lærerikt" om sex i den "avisen"? Uansett, de av dere som leser Dagbladet..hvorfor?
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2004 #2 Skrevet 5. juni 2004 Jeg leser de skikkelige nyhetene.... Se&Hør/ Her&Nå har useriøse reportasjer jeg klarer meg uten... Clea
Arkana Skrevet 5. juni 2004 #3 Skrevet 5. juni 2004 Leser 4-5 nettaviser hver morgen, skummer gjerne gjennom Dagbladet også, mer for moro skyld. Dagbladet er nå bedre enn både Se&Hør og Her&Nå da (og VG). Men, det er jo klart at ingen slår Aftenposten. Men hvorfor trenger alt være så seriøst hele tiden, kan man ikke bare lese noe for underholdningens skyld? Det er da ikke noe verre å lese Dagbladet eller Se&Hør enn det er å lese KK eller Henne. Jeg får litt sånn ovenfra og ned-følelse når enkelte erklærer at de aldri leser Se&Hør eller tabloidaviser, for de skal bare ha seriøse nyheter, som om det gjør dem til bedre mennesker.
Mysil Bergsprekken Skrevet 5. juni 2004 #4 Skrevet 5. juni 2004 Jeg leser både VG, Dagbladet og Nettavisen hver dag jeg. Se & Hør/Her & Nå kjøper jeg svært sjelden, p.g.a prisen. Vannvittig dyrt i forhold til tida det tar å bla seg gjennom, så det er blader som blir kjøpt når jeg skal ut på lengre bussturer o.l og skeier ut.
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2004 #5 Skrevet 6. juni 2004 Hæ?? Dagbladet er en nyhetsavis, som det faktisk står nyheter i, i tillegg til endel lett stoff. Se&Hør og Her&Nå er sladderblader. Hvorfor skulle jeg ønske å lese sladderblader istedet for en nyhetsavis?
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2004 #6 Skrevet 6. juni 2004 Hæ?? Dagbladet er en nyhetsavis, som det faktisk står nyheter i, i tillegg til endel lett stoff. Se&Hør og Her&Nå er sladderblader. Hvorfor skulle jeg ønske å lese sladderblader istedet for en nyhetsavis? Enig. Dagbladet og VG har lettlest stoff om helgene fordi det selger veldig bra.
Gjest Primula Skrevet 6. juni 2004 #7 Skrevet 6. juni 2004 Jeg leser flere nettaviser, også Dagbladet. Det er da mye seriøse nyheter der? Selvfølgelig finner man mye lett stoff også, men det kan da ikke sammenlignes med sladderbladene.
Gjest Fraggel Skrevet 6. juni 2004 #8 Skrevet 6. juni 2004 Jeg ser på Dagbladet og Se & Hør som avisenes Se&Hør, men leserr Dagbladet ganske ofte likevel. Jeg vurderer det bare ikke som en pålitelig kilde, men tar det for hva det er. Anbefaling: Morgenbladet.
tenker Skrevet 7. juni 2004 #9 Skrevet 7. juni 2004 Jeg leser Dagbladet fordi Se & Hør og Her & Nå er så dårlige på sex
Blårød Skrevet 7. juni 2004 #10 Skrevet 7. juni 2004 Leser Dagbladet fordi det er ei kulturavis ... Enig i at Dagbladet primært er ei nyhetsavis, men at de stadig sper ut med agurknytt og kjendisstoff. Litt underholdning og moro unner jeg meg, så hva er egentlig alternativet? Kan jo ikke kjøpe lokalavis, Aftenposten, tabloidaviser og ukeblader hver dag/uke.
Bauche Skrevet 7. juni 2004 #11 Skrevet 7. juni 2004 Jeg kjøper dagbladet hver lørdag. Magasinet er mitt Se&Hør...Leser det ikke for å bli opplyst, men for å bli underholdt! - og det klarer de!
Gjest tusjen Skrevet 7. juni 2004 #12 Skrevet 7. juni 2004 Jeg leser mest VG, men liker godt Dagbladet også. Synes det står mye bra i Dagbladet også jeg :-) ... Se og Hør kjøper jeg aldri, men leser det hos andre tusjen
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #13 Skrevet 7. juni 2004 Av norske aviser er Aftenposten den klart beste. Dagbladet er bedre enn VG, men begge disse ligner stadig mer på sladrebladene. Det står en del bra innimellom, men hvorfor må de ha fordummende kjendisoppslag på forsida så ofte? Nei, takke meg til Aftenposten!
Grooo Skrevet 7. juni 2004 #14 Skrevet 7. juni 2004 Har aldri i mitt liv kjøt Se og Hør eller Her og Nå eller lignende blader... Har kjøpt Dagbladet og VG tilsammen ti ganger tipper jeg. Har fått dem på flyene endel da. Abbonerte tre måneder på Aftenposten, og noen år på Vårt Land. Nå leser jeg bare aviser på nettet. Gidder ikke bruke penger på så mye tull som det er i de bladene og avisene...
Dagensdiva Skrevet 8. juni 2004 #15 Skrevet 8. juni 2004 Vårt Land ja..en veninne av meg selger vårt land/programbladet Si ifra hvis du ønsker de igjen, de har tydeligvis en superkampanje nå..feirer et eller annet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå