AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Han var på sin første fest uten meg i natt. Jeg har ikke fått en eneste melding eller telefonsamtale fra han. Jeg sendte en melding men fikk aldri svar, og nå ser jeg at han nettopp har lagt ut et bilde av han og kompisene sine på facebook. Er det ikke slik at man gjerne ringer den man er mest glad i når man er full? Jeg hadde håpet å bli ringt opp i løpet av kvelden, men nei...Anonymous poster hash: 1e0b3...a0d
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Hvor gammel er du? Hans første fest uten deg? La nå kjæresten din få feste uten at du skal sitte hjemme og furte og mase på ham. Anonymous poster hash: eb4d5...8ef 16
Gjest LuckyStrikes Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Han kunne kanskje svart på meldingen du sendte, typen og jeg pleier å holde litt kontakt over sms. Har lett for å bli bekymret for hverandre, om noe gale har hendt osv.. Men syns ikke du skal uroe deg, han har det sikkert bare kjekt med kameratene sine. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Jeg er 18 år. Ja han har det vel bare gøy med kompisene sine Anonymous poster hash: 1e0b3...a0d
Gjest Eurodice Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Jeg er 18 år. Ja han har det vel bare gøy med kompisene sine Anonymous poster hash: 1e0b3...a0d Jeg forstår ikke hva det er med dere unge jenter idag. Dere forventer at kjæresten skal avlegge rapport når han er sammen med kompiser, ringe eller sende melding. Han har vel klart seg utmerket før dere ble sammen. Hvorfor dette kontrollbehovet? 8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Jeg forstår ikke hva det er med dere unge jenter idag. Dere forventer at kjæresten skal avlegge rapport når han er sammen med kompiser, ringe eller sende melding. Han har vel klart seg utmerket før dere ble sammen. Hvorfor dette kontrollbehovet? "Dere unge jenter" ? I mange tilfeller er det gutten i forholdet som er slik. Minst like ofte som jenter.. Anonymous poster hash: 6a881...554 2
Gjest Eurodice Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 "Dere unge jenter" ? I mange tilfeller er det gutten i forholdet som er slik. Minst like ofte som jenter.. Anonymous poster hash: 6a881...554 Jeg skulle vel ha tilføyd noe om det. Men uansett, hvorfor har man dette behovet?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 Jeg skulle vel ha tilføyd noe om det. Men uansett, hvorfor har man dette behovet? Det har nok å gjøre med usikkerhet.. Man tenker kanskje "hvorfor tar h*n ikke tlf? Hvem er h*n med?" Og ja, at det at en ikke har kontroll over hva som foregår på festen gjør mange ukomfortable. Hvorfor vet jeg virkelig ikke! Anonymous poster hash: 6a881...554
Gjest snoopy_93 Skrevet 30. mars 2014 #11 Skrevet 30. mars 2014 Jeg sms'er kjæresten når jeg drikker og jeg har fått det for meg å fortelle hvor jævlige eksene hans er selv om jeg ikke har møtt de. Han har fått skjennepreken for venninnene sine også fra min side en gang jeg var drita. (Man hører tros alt sannheten fra barn og fulle folk ) Er ikke alltid jeg skriver til han, ved mindre jeg får et illebefinnende og må fortelle hvor mye jeg elsker han. Når han er borte får jeg sjeldent melding i det hele tatt, men jeg ringer han og snakker, spør og avslutter. Jeg vil bare vite at han har det bra og at han "ikke finner på noe tull"
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #12 Skrevet 30. mars 2014 Jeg er glad jeg slipper denne problematikken, jeg pleier ikke å ha med meg mobilen når jeg går ut. Men så har jeg heller ikke vært borti menn som har krevd oppdateringer fra meg på denne måten. Det må være slitsomt å ha det slik, tenker jeg. Anonymous poster hash: eb4d5...8ef
Gjest Eurodice Skrevet 30. mars 2014 #13 Skrevet 30. mars 2014 Om jeg hadde hatt en mann/kjæreste, ville jeg blitt irritert om han skulle ringe eller sende meldinger i eningen når jeg var sammen med andre. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #14 Skrevet 30. mars 2014 Noen ganger er det hyggelig med en kort beskjed, men selv glemmer jeg det som regel. Unntak er hvis man har avtale om å møtes eller lignende Og jeg syns det er superirriterende med en full, amorøs kjæreste som ringer meg for å fortelle meg hvor fantastisk jeg er, og hvor mye han savner meg midt på natten, da skrur jeg heller av lyden på telefonen. Hva gjorde folk før mobiltelefonens tid? Anonymous poster hash: 47bda...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #15 Skrevet 30. mars 2014 Noen ganger er det hyggelig med en kort beskjed, men selv glemmer jeg det som regel. Unntak er hvis man har avtale om å møtes eller lignende Og jeg syns det er superirriterende med en full, amorøs kjæreste som ringer meg for å fortelle meg hvor fantastisk jeg er, og hvor mye han savner meg midt på natten, da skrur jeg heller av lyden på telefonen. Hva gjorde folk før mobiltelefonens tid? Anonymous poster hash: 47bda...9d7 Vi kastet stein på vinduet Anonymous poster hash: eb4d5...8ef 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #16 Skrevet 30. mars 2014 Vi kastet stein på vinduet Anonymous poster hash: eb4d5...8ef Det høres mer stas ut enn sms, men da er det selvsagt greit å bo ganske i nærheten av hverandre Anonymous poster hash: 47bda...9d7
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #17 Skrevet 30. mars 2014 Det høres mer stas ut enn sms, men da er det selvsagt greit å bo ganske i nærheten av hverandre Anonymous poster hash: 47bda...9d7 Hva har man sykkel til? Anonymous poster hash: eb4d5...8ef
Blod Skrevet 30. mars 2014 #19 Skrevet 30. mars 2014 Jeg forstår ikke hva det er med dere unge jenter idag. Dere forventer at kjæresten skal avlegge rapport når han er sammen med kompiser, ringe eller sende melding. Han har vel klart seg utmerket før dere ble sammen. Hvorfor dette kontrollbehovet? Det er faktisk uvanlig at kjærester ikke kommuniserer på noen som helst måte når den ene er på fest uten den andre 1
Blod Skrevet 30. mars 2014 #20 Skrevet 30. mars 2014 Herregud jente, bli voksen! Hvorfor det? Man er voksen lenger enn man er ung vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå