Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...som en stor feiltagelse.....Vi er ikke direkte sammen men vi holder på og har vært venner en stund først.....Vi var hos meg og bare snakka litt så sto hun i døråpningen og var så søt. Så jeg gikk bort og klemte henne og sa 'kom her lilletøsa mi'.....hun bare så rart på meg en stund og jeg ble flau så fika hun til meg og bare dro....følte meg som en drittunge samtidig som jeg er dritsint på at hun reagerte sånn. mente ikke noe vondt med det....det kom automatisk. nå vet jeg ikke om jeg skal ringe å be om unnskyldning eller ente til i morgen.....også er jeg sint også og vet ikke om hun fortjener å få en unnskyld når hun slår... Anonymous poster hash: 900ba...b50

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Haha, haha, haha, lilletøs. Lykke til, der har du ødelagt alt. Jeg ville sagt unskyld, dette er noe av det dummes jeg har hørt. "Lilletøs" :laugh:

Endret av Javob
  • Liker 7
Skrevet

Ikke noe galt i det ordet. Damen er tydeligvis gærn.

• Liker 13
Gjest alegria
Skrevet (endret)

Jenter har en tendens til å feiltolke og overanalysere ting, så at du ikke mente noe vondt med det - kan det likevel bety at hun tok seg nær av det. kjæresten min sier det inniblant han også for å erte meg og jeg blir ikke fornærmet. Jeg ler av det. Men alle jenter er ikke slik, noen tåler ikke sånt - andre gjør det. At hun klappet til deg synes jeg er litt i det drøyeste laget, men det tyder jo på at hun tar seg veldig nær av sånt. Tror også at det kan ligge mer bak det, at hun kanskje har blitt kalt tøs før - og at vedkommende "mente" det.

Endret av alegria
  • Liker 5
Gjest TheRighteous
Skrevet

Skjønner ikke at hun reagerte så sterkt på det. Kanskje hun har blitt kalt tøs før, som drittslenging, og kobler det derfor med noe svært negativt. Men om det ikke er tilfellet, syns jeg hun overreagerte noe helt ekstremt!

• Liker 8
Skrevet

Ikke hør på disse damene. Om du kaller henne noe slikt, og så "lilletøs" :skratte: , så føler hun seg fryktelig nedverdriget og hånet. Si unnskyld, men det er spørs om hun er langsint.

• Liker 2
Skrevet

det er jo det samme som å kalle dama ei hore da

• Liker 21
Gjest alegria
Skrevet

Det er jeg ikke enig i.
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

jeg har betalt på alle datene våre da....:P

Anonymous poster hash: 900ba...b50

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare fleipa med den siste kommentaren dere.....men jeg mente ikke å kalle henne en hore eller noe annet stygt....Jeg syntes bare det hørtes søtt ut da jeg sa det...men skjønner jo hun kan ha tatt det feil. Anonymous poster hash: 900ba...b50

Skrevet

jeg har betalt på alle datene våre da.... :P

Du skulle brukt pengene på et kurs i vanlig folkeskikk

• Liker 6
Skrevet

jeg har betalt på alle datene våre da.... :P

hehe :) Ja grensene kan noen ganger være flytende

Gjest TheRighteous
Skrevet

Nei, hore og tøs betyr ikke det samme.

• Liker 3
Skrevet

Wow! Det spørs jo hvordan du sa det, men det er aldri greit å slå.... Sa du det i en kosetone så hadde jeg tatt det for en spøk og spøkt tilbake. Man blir ikke sur for noe sånnt. Ærlig talt!

Nei jeg mener du ser det an.. Tenker jo litt på om du vil ha ei dame som faktisk slår?

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Det eneste som kan redde deg, er at du sier du bare ville tulle med henne og snakke svensk. Tøs på svensk er i grunnen en kjærlig benevnelse. Tösen min, vad du är gullig :).

• Liker 4
Gjest iGirl
Skrevet (endret)

Send blomster. Røde roser. Følg opp med telefon til henne noen timer etterpå hvor du legger deg paddeflat. Har pleid å funke på meg iallefall :fnise:

Endret av iGirl
  • Liker 2
Skrevet

Nei, hore og tøs betyr ikke det samme.

"The free dictionary" har disse definisjonene

1. løsaktig jente; prostituert
2. jente, pike
  • Liker 2
Gjest TheRighteous
Skrevet

"The free dictionary" har disse definisjonene

1. løsaktig jente; prostituert
2. jente, pike

Altså, tøs er jo noe helt annet enn en prostituert!

• Liker 1
Skrevet

Altså, tøs er jo noe helt annet enn en prostituert!

slik var definisjonen her iallefall. På "Glosbe" er det oversatt som "ludder". Som du ser kan det bety både jente og prostituert/ludder. Derfor kan det også være store variasjoner i hva man legger i ordet.

• Liker 1
Skrevet

TS : Du får slå opp de ulike betydninger av ordet, og finne den som passer deg best å unnskylde deg med :) Si at du bare tenkte "dansk" for eksempel for der betyr det jo ikke så mye annet enn jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...