Gå til innhold

Privat legesenter i Bergen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en skulder som virkelig plager meg for tiden. Det er konstant ubehag og smerte, og jeg vil nå få gjort noe med det en gang for alle.

Problemet er at fastlegen ikke tar dette seriøst. De spør hvor jeg har vondt og hvordan smerte det er, for så å gi meg en resept på smertestillende.

Nå har jeg hatt det slik i snart 6 år, og når fastlegen ikke bryr seg så ønsker jeg å gå til ett privat legesenter i håp om at de kan ta litt mer tak i problemet.

Så er det noen som kan anbefale ett bra sted i Bergen?

Anonymous poster hash: c7cb8...be8
AnonymBruker
Skrevet

Volvat

Anonymous poster hash: 0d48b...5a5
AnonymBruker
Skrevet

Du kan google da.. Men jeg vet om Volvat og Aleris.

Anonymous poster hash: 0befc...ffa
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville helst ha andres erfaringer, om de har vært hos en av aktørene i Bergen og føler de er blitt tatt seriøst og at legen de har oppsøkt har tatt seg tid til dem.

Liten vits i å gå til en privat aktør om det blir som hos fastlegen.

Skrevet

Ring Vegard Vågene på Laguneparken Fysioterapi, han er manuellterapeut og er knall flink. Går til han med jevne mellomrom.

AnonymBruker
Skrevet

Manuelterapi koster vel en formue og har ingen refusjon via NAV?

Redd økonomien ikke strekker til med nye 1000 lapper ut hver uke.

AnonymBruker
Skrevet

Privatpraktiserende leger har heller ikke refusjonsrett, så det blir ikke noe billigere alternativ.

Anonymous poster hash: 88ba5...d45

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er en time til lege hos en privat aktør forhåpentligvis en engangs time der legen bryr seg om å finne ut hva som er feil, og kanskje henviser meg videre til noen som kan hjelpe skikkelig. Skal ikke mye mer innsats til enn fastlegen har gjort, som knapt spør om hvor jeg har vondt før han skriver ut en resept for å få meg raskest mulig ut av kontoret.

Nå har jeg ikke så store smerter at jeg trenger smertestillende, er mer ett konstant ubehag og en svak smerte som ligger der og forplanter seg videre til både nakke, overarm og nummhet i fingre. Så resepten kan de holde for seg selv, jeg vil ha en langvarig løsning på problemet, og derfor håper jeg at en annen lege kan være mer hjelpsom.

Skrevet

Han er privat, men ikke dyr. Første timen koster 500kr, det er da en dobbelt time og vanlig time koster 250kr.

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg time hos en av disse private sentrene som tilbyr det meste kommende onsdag. Om det ikke fører frem skal jeg ta kontakt med vedkommende du nevner.

Har også hørt snakk om en som holder til i Knarvik som skal være ekstremt dyktig i jobben sin. Mener han også holder på med manuelterapi.

Skrevet

Nå har jeg time hos en av disse private sentrene som tilbyr det meste kommende onsdag. Om det ikke fører frem skal jeg ta kontakt med vedkommende du nevner.

Har også hørt snakk om en som holder til i Knarvik som skal være ekstremt dyktig i jobben sin. Mener han også holder på med manuelterapi.

Det stemmer, han heter Magne. Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...