AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Jeg har en ekssamboer som behandlet meg ganske dårlig. Vi har barn sammen. Barna er tenåringer. Jeg ble forlatt av eksen. Han sier at han er helt ferdig med meg. Vi har skrevet masse sammen på smser etter bruddet. Altså de siste 2 årene. Jeg har bestemt meg for å unngå å gå ut i døren når han kommer for å hente barna osv. Jeg kommer ikke til å si verken "hei" eller snakke med han ute, om jeg treffer han. Grunn: Han behandlet meg så dårlig at jeg synes at han fortjener å merke det slik Det vil føles best for meg å snu han ryggen, altså unngå han. Jeg føler at jeg må det for å føle meg ferdig med han. Men Kan han komme til å få dårlig samvittighet nå når vi har null kontakt? Kan savnet komme så lenge etter? Vi har hatt kontakt på smser frem til nå, men når det er brutt. Kan savnet komme da? Kan han få dårlig samvittighet? Han var ganske stygg mot meg i forholdet. Kan han komme til å angre på at han forlot meg? Kan det skje? Anonymous poster hash: cc6dd...82d
Chia Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Jeg har en ekssamboer som behandlet meg ganske dårlig. Vi har barn sammen. Barna er tenåringer. Jeg ble forlatt av eksen. Han sier at han er helt ferdig med meg. Vi har skrevet masse sammen på smser etter bruddet. Altså de siste 2 årene. Jeg har bestemt meg for å unngå å gå ut i døren når han kommer for å hente barna osv. Jeg kommer ikke til å si verken "hei" eller snakke med han ute, om jeg treffer han. Grunn: Han behandlet meg så dårlig at jeg synes at han fortjener å merke det slik Det vil føles best for meg å snu han ryggen, altså unngå han. Jeg føler at jeg må det for å føle meg ferdig med han. Men Kan han komme til å få dårlig samvittighet nå når vi har null kontakt? Kan savnet komme så lenge etter? Vi har hatt kontakt på smser frem til nå, men når det er brutt. Kan savnet komme da? Kan han få dårlig samvittighet? Han var ganske stygg mot meg i forholdet. Kan han komme til å angre på at han forlot meg? Kan det skje? Anonymous poster hash: cc6dd...82d tja...vanskelig å svare på. Det finnes mange psykopater der ute, det som kjennetegner psykopater er at de mangler empati for andre skapninger. Hvis din mann er en psykopat så vil han nok overhode ikke angre eller føle seg skyldig, han vil nok ikke engang bruke en kcalori på å vurdere dine følelser.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 tja...vanskelig å svare på. Det finnes mange psykopater der ute, det som kjennetegner psykopater er at de mangler empati for andre skapninger. Hvis din mann er en psykopat så vil han nok overhode ikke angre eller føle seg skyldig, han vil nok ikke engang bruke en kcalori på å vurdere dine følelser. Han oppfører seg som en psykopat. Han var ganske stygg mot meg. Derfor lurer jeg på om samvittigheten kan fremkalles nå ved at jeg unngår han helt. Han vil kanskje ikke angre i det hele tatt. Det vet jeg. Han har alltid sagt at han har sterke følelser, og blir veldig glad i sine nærmeste. Han sier at han er veldig seriøs. Men en psykopat kan si en ting, og mene en annen. Jeg mistenker at han aldri vil få dårlig samvittighet. Og aldri savne meg. Mange har sagt til meg at de tror at han driter langt i meg. Anonymous poster hash: cc6dd...82d
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Er det viktig for deg at han savner deg? Anonymous poster hash: eb4c4...22a
Chia Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Han oppfører seg som en psykopat. Han var ganske stygg mot meg. Derfor lurer jeg på om samvittigheten kan fremkalles nå ved at jeg unngår han helt. Han vil kanskje ikke angre i det hele tatt. Det vet jeg. Han har alltid sagt at han har sterke følelser, og blir veldig glad i sine nærmeste. Han sier at han er veldig seriøs. Men en psykopat kan si en ting, og mene en annen. Jeg mistenker at han aldri vil få dårlig samvittighet. Og aldri savne meg. Mange har sagt til meg at de tror at han driter langt i meg. Anonymous poster hash: cc6dd...82d Da er det bare en ting å gjøre.. du må komme deg skikkelig over han! Han kan ikke lenger ta noen plass i hodet eller hjertet ditt. Han må bety like mye for deg som mann som tømmer søppla di! du må ikke unngå han, du må snakke til han som han var hvem som helst. Som du ville snakket med mannen i kassa på rimi. Du kan ikke bruke mer energi og krefter på denne mannen! Dette er noe du må bestemme deg for og jobb imot 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Da er det bare en ting å gjøre.. du må komme deg skikkelig over han! Han kan ikke lenger ta noen plass i hodet eller hjertet ditt. Han må bety like mye for deg som mann som tømmer søppla di! du må ikke unngå han, du må snakke til han som han var hvem som helst. Som du ville snakket med mannen i kassa på rimi. Du kan ikke bruke mer energi og krefter på denne mannen! Dette er noe du må bestemme deg for og jobb imot Han sa at jeg var den flotteste vakreste beste damen i verden. Men jeg tror ikke på han. Jeg tror han løy. Men hva skal jeg tenke om han? Tenker dere flott om den som brøt opp med dere? Eller tenker dete på personen som et menneske som ikke er verdt å tenke på, for han kan ikke ha sett min verdi? Anonymous poster hash: cc6dd...82d
Cascade Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Nå må du bestemme deg. Du skriver du vil unngå han, ikke ha kontakt, og så lurer du på om han kanskje kommer til å angre og komme tilbake eller? 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Nå må du bestemme deg. Du skriver du vil unngå han, ikke ha kontakt, og så lurer du på om han kanskje kommer til å angre og komme tilbake eller? Jeg tenker at savnet kanskje vil komme da? Jeg kan ikke forstå at han kan klare å gå rundt uten å føle savn. Tenker på alt vi opplevde i lag, og all tid som vi delte. Liker å tenke at han angrer. Anonymous poster hash: cc6dd...82d
Medusa13 Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 Jeg har en ekssamboer som behandlet meg ganske dårlig. Vi har barn sammen. Barna er tenåringer. Jeg ble forlatt av eksen. Han sier at han er helt ferdig med meg. Vi har skrevet masse sammen på smser etter bruddet. Altså de siste 2 årene. Jeg har bestemt meg for å unngå å gå ut i døren når han kommer for å hente barna osv. Jeg kommer ikke til å si verken "hei" eller snakke med han ute, om jeg treffer han. Grunn: Han behandlet meg så dårlig at jeg synes at han fortjener å merke det slik Det vil føles best for meg å snu han ryggen, altså unngå han. Jeg føler at jeg må det for å føle meg ferdig med han. Men Kan han komme til å få dårlig samvittighet nå når vi har null kontakt? Kan savnet komme så lenge etter? Vi har hatt kontakt på smser frem til nå, men når det er brutt. Kan savnet komme da? Kan han få dårlig samvittighet? Han var ganske stygg mot meg i forholdet. Kan han komme til å angre på at han forlot meg? Kan det skje? Anonymous poster hash: cc6dd...82d Virker nesten som om du går og håper på at det skal skje !!! Jeg vil bare si "so what". Spiller det noen rolle hva fyren går rundt og tenker og mener, eller savner og ikke savner. Det viktigste er at du er kvitt ham. Jeg håper bare han oppfører seg ordentlig mot barna. Hold tett kontakt med de slik du vet at ting går skikkelig for seg når de er hos ham. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 Du er ikke over han, men han er over deg. Finn deg en ny.Anonymous poster hash: 6d1cb...b67 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå