Gå til innhold

hvordan tolke signalene? han snakket om ei jente

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har flørtet på 3 fester uten at det har skjedd noe. Vi danset, flørtet og hadde nach sammen. Han diltet etter meg da jeg gikk i baren, passet på vesken min sa jeg gikk på do, holdt meg med selskap da jeg gikk for å røyke osv. Deretter chattet vi litt. Han innledet til samtaler, la meg til på facebook. Han ba meg med på hyttetur, men da kunne jeg ikke. Han hjalp meg med noe matte også. I går møttes vi igjen på en grillfest. Han satt ved siden av meg og snakket mye med meg. Jeg har gått i fella før ved å la ting skje for fort, så har bestemt meg for å vente med å innlede til noe kyss osv. I går overhørte jeg han snakke med ei venninne. Han snakket om ei jente han ble bergtatt av. Han snakket mye om dette til tross for at jeg var i samme rom. ( jenta var beskrevet som en helt annen enn meg) Jeg latet som om jeg ikke hørte noe. Litt senere snakket han med en kompis om det samme. Jeg spurte hva de snakket om og gjorde meg litt dum. Da sa han : nei...også tenkte han litt og sa...: Bare om hvor hysteriske damer blir når menn går i dress. Utrolig altså..Jeg sa: ååja. Etterpå sa han : vi må finne på noe en dag. Han maste flere ganger på at vi måtte finne på noe. Han sa dette foran vennenne sine som smilte og sa: dette er en så ålreit mann at han kan du trygt gå utmed. Han er en catch. Hvordan tolker dere disse signalene? Jeg ble ganske såret av å høre han snakke om ei dame som ikke var meg...

Anonymous poster hash: 0ffda...e74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du blir forvirret. Spør han hvem jenta er, og fortell at du ikke vil finne på noe med han hvis det er ei annen ei han har et godt øye til.

• Liker 1
Skrevet

Det er tre alternativer:

1. Jenta han snakker om er en annen enn deg. Ei han vil ha, men ei han ikke tror han kan få. I alle fall ikke riktig enda.

2. Jenta han snakker om er deg, og han prøver å fange oppmerksomhenten din. Spør deg også om du vil finne på noe og tror kanskje han har hintet om at jenta er deg

3. Han er en player. Pass på deg selv :)

AnonymBruker
Skrevet

Må nok tro på det første eller siste alternativet. Jenta ble beskrevet som en helt annen :( jobber et annet sted, annet utseende osv. TS

Anonymous poster hash: 0ffda...e74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...