Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 22 som lurer på å laste ned Tinder. Jeg har nylig blitt singel og har flyttet til en ny by hvor jeg ikke kjenner mange, så det hadde vært flott å kunne bli kjent med noen nye folk og gå på et par dates. Har hørt noen gode historier om Tinder og noen ikke så gode, noen sier at det er en 'sex app' hvor man generelt finner folk å rote med. Jeg er egentlig mer interessert i å gå på et par dates og se hvor det fører hen, men har lyst til å gi Tinder en sjanse uansett. Er det noen her tips/råd/erfaringer ang Tinder?

Anonymous poster hash: dca0a...b68
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har både ligget med en fra tinder, og drevet med to. Var i samme "situasjon" som deg. Fikk en del venner også. Er nå sammen med en jeg møtte der og vi har det fint sammen. Men det er mye å "tråle" igjennom med varierende kvalitet.

Anonymous poster hash: a9a12...b01
AnonymBruker
Skrevet

Gi gass og kjør på! Jeg møtte "drømme gutten" der, riktignok førte det ikke til mer enn 4. dates og noen fuktige kyss..

Anonymous poster hash: 0125c...9c6
Skrevet

Finnes veeeldig mye forskellig der! Laget tinder i oktober, en FF og to ONS derfra senere er jeg sammen med verdens mest fantastiske mann! Men tror de aller fleste der inne kun er ute etter sex. Kjenner 5 som har fått kjæreste derfra, og atskillig flere som har endt opp med å føle seg brukt. Men det blir jo ikke noe annerledes enn i virkeligheten egentlig. Tinder gjør det bare mye lettere å få kontakt med folk! :)

Skrevet

Folkens. Tinder er bare en app.

Det er hva dere selv gjør ut av det som definerer bruken av den.

Dersom dere ikke gjennomskuer fyren og ligger med han så er det din feil, guess what, det er det akkurat samme på byen.

Det jeg mener med tinder er at folk bruker det for å finne en partner de synes er attraktive, for så å date, noe som er helt greit. man må jo være betatt av sin kjæreste

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ja, har du lyst har du lov. Bare å lage en konto det :) Er det ikke noe for deg, så sletter du den.

Endret av Dreamdrops
AnonymBruker
Skrevet

Gi gass og kjør på! Jeg møtte "drømme gutten" der, riktignok førte det ikke til mer enn 4. dates og noen fuktige kyss..

Anonymous poster hash: 0125c...9c6

Litt av en drømmegutt... :-p

Anonymous poster hash: d2d87...b4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...