AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Jeg opplevde grovt svik av forloveden. Dette var min andre kjæreste som var utro. Han drev på i lang tid med en annen kvinne. Jeg har forandret meg mye. Jeg er ikke den samme romantikeren jeg var. Bryllup er ikke noe jeg helt drømmer om. Jeg har forandret syn pæ verden, forhold. Er mye mer kynisk enn før og stoler kun på meg selv. Jeg er mindre sosial enn før og bærer på sinne. Har ikke gitt opp og tror på kjærligheten. Men streber ikke etter den og forventer minimalt av andre.Anonymous poster hash: 9d869...31e 1
Zienna Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Du er neppe kynisk, men er blitt redd for å bli såret. Det er forståelig. I en virkelighet hvor forhold skal prøves ut og testes er det all grunn til å beskytte seg selv.Å komme seg videre er nødvendig. Å tørre å ta sjanser er en del av livet. 2
Medusa13 Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Jeg er ikke den samme romantikeren jeg var. Bryllup er ikke noe jeg helt drømmer om. Jeg har forandret syn pæ verden, forhold. Anonymous poster hash: 9d869...31e Det kalles realitet. Velkommen til verden. Det er bare sunt å stille seg kritisk til mennesker. Da slipper du kanskje å tråkke i salaten nok en gang. 2
Sjokoladenøtt Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Man blir nok prega av slike ting her i livet ja. Er nok ganske vanlig å bli litt mer forsiktig og kritisk til andre etter utroskap.. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Høres ut som kyskhetslek er noe for deg. Finnes mange menn som vil at dama skal holde dem trofast ved å ta i mot nøklene til kyskhetsbelte han vil bære for deg Anonymous poster hash: 10c62...67e
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Noen ganger tenker jeg at det har ødelagt meg. Gjort meg for sårbar og kritisk til kjærlighet. Har ikke blitt sammen med noen ny etter bruddet. Men når jeg ser på meg selv litt "utenfra" ser jeg at jeg er en roligere og snillere person nå. Og jeg er mer takknemlig for at jeg er frisk og lever et godt liv. Det har liksom satt seg i hodet mitt at utroskap skjer i alle land og blant alle folk, og at de som allerede lever i fattigdom og nød også opplever slike ting. Det er jo tross alt mindre dramatisk for oss som kan fortsette gode liv til tross for vonde brudd. Men som alt annet: Vonde følelser blekner med tiden. Det blir bedre. Anonymous poster hash: 4ebe3...7ca
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Tja. Jeg vet ikke om man trenger utroskap for å få et realistisk syn på livet, eller behøver å ha et urealistisk syn på det dersom man ikke har opplevd utroskap... I mitt tilfelle hadde jeg problemer med å stole på folk på grunn av erfaringer i barndommen. Eksen og jeg tilbragte lang tid som bekjente og venner før vi ble sammen. Han var alltid vennlig, hensynsfull og avslappet. Etter en stund sammen begynte jeg å slappe mer av sammen med ham også. Derfor kom hans svik som et sjokk på meg, og jeg var like ved å bryte sammen. Nå har jeg tenkt å være singel i lang tid, roe meg ned litt, og jobbe med meg selv. Jeg er nesten sikker på at jeg vil bli forelsket igjen, men jeg kjenner angstfølelser ved tanken på å slippe noen innpå meg igjen. Frykter at jeg skal bli paranoid snarere enn realistisk, fordi ekle tanker vil poppe opp uansett hvor greie andre menn virker. (Eksen var en som andre kunne omtalt som "verdens snilleste". Jeg var en av de få som opplevde andre sider hos ham...) Anonymous poster hash: 5b731...fcc
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Jeg ble bedratt i to forhold, sist gang over lang tid. Jeg har blitt mye mer usikker og redd, kynisk og stoler ikke på noen. Jeg går til samtaleterapi for jeg vil ikke være en sånn person. Jeg vil tro det beste om de jeg er glad i, ikke alltid det verste. Anonymous poster hash: 1ccb3...e4f
Solstrålen. Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 Kjæresten min var utro hele forholdet nesten. Det er flere mnd siden det ble slutt, men jeg er fortsatt kjempesåra, sint og lei meg. Tror det tar lang tid før sånt går over. I mellomtiden vil jeg fokusere på meg selv.
Anglofil Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 Jeg synes det er vanskelig å stole på andre. Jeg opplevde ikke utroskap, men vold, og det er vanskelig å stole på kjæresten min. Jeg stoler på ham, men samtidig er det noe der som fort kan gjøre meg usikker. Jeg prøver så godt jeg kan, men jeg er ærlig om situasjonen og kjæresten min er heldigvis veldig forståelsesfull. Mvh Yvonne
Nuttery Skrevet 30. mars 2014 #11 Skrevet 30. mars 2014 Jeg opplever at jeg er veldig paranoid i forhold til en ny kjæreste, og trenger mye mer bekreftelse enn jeg gjorde før, og "dulling og omsorg" for å stole helt på han. Slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå