AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Hei! Samboeren min har snart bursdag og jeg har tenkt en del på hva jeg skal gi han i gave. Jeg har kjøpt en North face bag på kampanjetilbud til 900kr (50%). Jeg husker ikke helt hva jeg har gitt for før, men det pleier vel å ligge mellom 1000-2000kr. Tenker derfor å gi en ting til, siden den "bare" kostet 900kr. Hva tenker dere om det? har dere noen ideer? Har tenkt litt på en overaskelsesfest, og kanskje legge litt penger i det. Eventuelt kinobilettet, jakke eller noe annet. Har dere noen tips? Og bør man severe mat i overaskelsesfest for en i 30årene? I så fall hva? Anonymous poster hash: 3a6ed...61a
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Gi han billetter til noe, opplevelse, konsert eller kino som du nevnte og gjør en aften ut av det:-) Når det gjelder mat, kanskje noe fingermat? Tapas? Anonymous poster hash: 1d769...239
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Gi han billetter til noe, opplevelse, konsert eller kino som du nevnte og gjør en aften ut av det:-) Når det gjelder mat, kanskje noe fingermat? Tapas? Anonymous poster hash: 1d769...239 Takk for svar! Det er slike gaver jeg liker best. Ulempen er den at det er vankelig å sette av en bestemt dato pga. at han har så mye han driver med, derfor jeg tenkte kino. Vi finner på mye morsomt sammen, men selv liker jeg i allefall opplevelser best. Hadde jeg ikke vært student skulle jeg ha gått for en weekend, men det får nok vente noen år. Tapas var en god ide Blir de fleste glade for overaskelsesfest? Han har det ikke så bra om dagen, vil derfor gjøre litt ekstra stas på han. Vet bare ikke helt om det er tidspunktet siden selvtillitten hans er meget liten om dagen. Anonymous poster hash: 3a6ed...61a
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Flere som har tips? Anonymous poster hash: 3a6ed...61a
Athena27 Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Er din kjæreste sportsinteressert? Han har kanskje et favorittlag eller en favorittspiller? Da kunne du kanskje sett om du fant en drakt til dette laget med navnet til idrettsutøveren på? Dette var en stor hit hos min kjæreste Et fint belte om han bruker dette? Solbriller? Bok av en forfatter han liker? Ellers har jeg blant annet kjøpt parfyme tidligere. Nå leter jeg, i likhet med deg, etter inspirasjon til hva jeg kan gi til han i bursdagsgave nå i år
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Gi ham et kattunge! Anonymous poster hash: 25468...10f
Medusa13 Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Gå inn på coolstuff.no eller lignende gadget nettbutikker. Der finner du ting til den som har alt. De er lynkjappe med levering og. De butikkene der har reddet meg mang en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå