Gå til innhold

Sopp igjen!!?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake

Nei nå! Hver gang i det siste meg og typen skal ha sex, er jeg jo nesten jomfru igjen! Lurer på om dette kan komme av sopp, men jeg er forsiktig med bruk av underlivsåpe, det klør/svir ikke før/under/etter sex, og er ei heller masse utflodguffe. Eneste er bare at jeg er stengt.

Er det sopp eller kan det bare være varmen? For jeg blir avogtil stengt når det er varmt og har vært litt nervøs også aner ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm, da jeg var jomfru var jeg også ganske stengt, men det var fordi jeg spente meg. Hvis jeg slapper helt av er deg ganske åpent! kanskje du er anspent? Føler deg uvel uten "stripa" di ?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

kanskje kanskje... men jeg er jo ikke jomfru, jeg pleide å være helt gjennompult, men plutselig stenger det seg bare! ÆSJ! Ikke la det være sopp jeg HATER å undersøke meg, med glanedamer som skal komplimentere mitt underliv osv, åååå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Jojojo men jeg liker bare en glanemann og det er min som ikke er mannen min heller, og ikke glaner han heller!

Stress

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den "glanemannen" du har vil vel ikke kunne utføre en skikkelig undersøkelse på deg...

(Eller har han skjulte talenter) :tunge1:

Og en undersøkelse kan da vel ikke være SÅ ille - tenk så raskt det er overstått, og tenk så "stolt" du føler deg etterpå når du har fått det overstått....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv
kanskje kanskje... men jeg er jo ikke jomfru, jeg pleide å være helt gjennompult, men plutselig stenger det seg bare! ÆSJ! Ikke la det være sopp jeg HATER å undersøke meg, med glanedamer som skal komplimentere mitt underliv osv, åååå!

Gjennompult?? :o hehe... Det høres ikke ut som sopp i det hele tatt synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Tja jeg skal jo snart inn og snylte p-piller, skader jo ikke å strippe litt mens jeg er der :/

Sopp skal det ikke være nei jeg håper ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...