AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Jeg liker en fyr ganske godt. Han skrev en del meldinger til meg da det var slutt med typen. Da vi ble sammen igjen, kuttet jeg kontakten. Vi har ikke direkte flørtet, men det har vært noe i lufta. Han ba meg på fest etter fest, men siden jeg ikke visste hva som kom til å skje med eksen og meg, takket jeg alltid nei. Nå har typen og jeg ogjen problemer og det er slutt. Skal jeg sende melding til han jeg liker? Føler at han ga opp siden jeg avviste han så mange ganger. Dette er kanskje å leke med ilden, men føler at jeg sitter helt fast i et ustabilt helvete.Anonymous poster hash: 78330...40a
Ninette Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Først var han ex, så type men nå er det slutt ? Hva får deg til å tro at han nå ikke vil avvise deg? Å hvorfor skal du dra han ut i ett ustabilt helvette? La fyren være i fred! Åja, det er SIKKELIG på kanten av utroskap! ! Endret 29. mars 2014 av Ninette
Gjest alegria Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Jeg synes det egentlig er litt dumt om du kontakter ham. Ja, du liker ham - men har avvist han mange ganger pga din nåværende eks, hva om du igjen begynner å prøve igjen med eksen? Så står denne gutten igjen, alene fordi du ikke klarer å bestemme deg. Hvis du er 100% sikker på at du ikke vil prøve med eksen igjen og at du faktisk liker denne gutten og vil prøve å satse på han - go for it. Hvis du er usikker synes jeg det er dårlig gjort av deg om du kontakter ham. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Ja, det jeg har tenkt. At det kan bli et kaos hvor jeg sårer han nye, sårer eksen og gjør noe som er umoralsk. Hva er igjen av forholdet hvis jeg gjør det? Selvrespekt, borte... Derfor jeg forhører meg. Har fristet litt. Frister veldig å bare finne ut om vi kunne ha blitt noe. Jeg er snart for gammel og forholdet jeg har vært ut og inn av er så usikkert og holder meg våken om natren. TSAnonymous poster hash: 78330...40a
Gjest Ravna Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 (endret) . Endret 18. januar 2018 av Ravna
Gjest Tris Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Bør du ikke ha litt mer tid for deg selv først?
Gjest Lille-pus Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Alt du skriver nærmest 'roper' at du vil ha din ex tilbake, - det er der hjertet ditt ligger. Da lar du den andre karen være i fred inntil du har fått orden på din egen tilværelse og ikke lenger tenker så mye på ex'en din. 1
Gjest alegria Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Ja, det jeg har tenkt. At det kan bli et kaos hvor jeg sårer han nye, sårer eksen og gjør noe som er umoralsk. Hva er igjen av forholdet hvis jeg gjør det? Selvrespekt, borte... Derfor jeg forhører meg. Har fristet litt. Frister veldig å bare finne ut om vi kunne ha blitt noe. Jeg er snart for gammel og forholdet jeg har vært ut og inn av er så usikkert og holder meg våken om natren. TSAnonymous poster hash: 78330...40a "Frister veldig å bare finne ut om vi kunne ha blitt noe" bare dette synes jeg er nok i seg selv at du burde la fyren være. Det virker mer som du er interessert i å vite om han fortsatt liker deg, men ikke at du nødvendigvis er like intr. I ham. Jeg tror du ønsker bekreftelse fra en annen mann (kanskje uten at du selv merker det) på at han liker deg, siden det går så dårlig med eksen. Jeg tror det er der det ligger. Du virker usikker både på forholdet med eksen og forholdet med denne gutten, derfor vil jeg råde deg til å være alene en stund til du vet helt sikkert hva du vil. Jeg er ganske sikker på om du kontakter denne gutten vil han bli såret igjen, IKKE fordi du er en dårlig person - fordi det tror jeg absolutt ikke at du er. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå