Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er i mitt 3.svangerskapsmåned og allerede brukt to egenmelding. Var hos legen forrige mnd og fikk sykemelding 1mnd frem 50%. Så jeg har kun jobbet 50% den siste mnd.. dette har funket bra for meg,siden jeg har plager med svangerskaprt som gjør at jeg ikke klarer å prestere 100% når jeg er i jobb, detmed var legen og jeg enig at jegjobber kun 50% og ser ann. Statistisk sett så skulle disse plagene forsvinne etter 3. Mnd i svangerskapet, dermed var sykmeldingen kun 1mnd.. men dette er ikke tilfellet for meg, jeg plages fortsatt, kan jeg be legen å fortsette å sykmelde meg 50% inntil jeg føler meg bedre?

Anonymous poster hash: 313fa...e68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:rolleyes:

Anonymous poster hash: ec488...920
Skrevet

Ja, selvsagt kan du det. Så sant han ser at det fremdeles er et problem for deg da.

AnonymBruker
Skrevet

Dette tar du opp med legen din neste gang du er der. Du forklarer situasjonen din, formen din og hvordan du har det, så vurderer legen om han skal fortsatt sykemelde deg og hvor mye. Du kan komme med ønske til legen, men det er ikke garantert at han vil gjøre som du vil.

Normalt sett er det vel sånn at om du enda ikke har det bedre/blitt kvitt plagene så forlenges vel sykemeldingen.

Anonymous poster hash: b77da...002
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...