AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Hei. Jeg har en gutt på 13 mnd som ikke går enda. Nå begynner det jo å bli skikkelig vår ute og jeg har noen spørsmål.. Vi har hage - lar dere deres babyer/barn krabbe der? Jeg vil jo gjerne at han skal kunne være ute å leke selv om han ikke kan gå, men han putter jo ALT i munnen, så er litt redd han kommer til å spise gress og jord og sånn? Og hvis han skal krabbe rundt der, må han vel ha en slags dress? Har sett på et par dresser, en ren vårdress og en dress med ullfor som kan fjernes. Jeg vurderer den med ullfor som kan fjernes, og tenkte å kjøpe den i str 86 slik at han kanskje kan bruke den litt på høsten med ullforet i også. Hva bruker dere på barna som krabber (ute)? I tilegg er jeg litt usikker på når man skal bytte ut vognposen.. Jeg bor i Oslo og fortsetter det sånn som det var idag så må jo posen fjernes. Men hvordan skal jeg kle han for at han ikke skal bli kald da? Jeg syntes dette er så vanskelig! Han er ikke spesielt kald av seg, heller litt varm vil jeg si. Vi har lammeskinn til å ha i vogna som han kan sitte på, og jeg har ulltepper, men har en følelse av han kommer til å rive vekk teppene når han sitter i vogna, bortsett fra når han sover.. Anonymous poster hash: 94116...059
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Snuppa på ni måneder krabber ute. Har en Reimadress, men den synes jeg er for klumpete til henne så leter etter Reflex i str. 74. Når de ikke kan gå synes jeg det er viktig at de ikke er for store. Da kommer ikke mi seg noe fram i hvert fall. Hun har forresten Stonz på føttene.Anonymous poster hash: 01054...788
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Har forresten kjøpt vårpose til å ha i vogna (EasyGrow Lite). Vinterpose har det vært for varmt for i vinter så hun har hatt skinn og dyne i bagvogna. I dag var det 11 grader i skyggen. Hun lå oppi vårposen med ullundertøy, en tynn ull-lue og teppe oppå.Anonymous poster hash: 01054...788
Sunshine Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Vi hadde en billig reflexdress den første våren. Og ja de spiser på alt, men sånn er det bare. Bare sørg for at dere ikke har giftige planter og sopp i hagen. Jenta vår på 2,5 putter fremdeles sand og jord i munnen når hun leker at det er mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå