Gå til innhold

Hver gang vi møtes.. Ekte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere artistene har vært så fan av hverandre som de påstår?

Eller tror dere noen av dem hørte den sangen de velger å tolke for første gang nettopp da de valgte å tolke den?

Anonymous poster hash: 452f2...2a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp har tenkt akkurat det samme selv

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle de ikke ha hørt musikken før? Jeg har hørt de aller fleste låtene som har vært i det programmet og jeg er bare en vanlig musikkinteressert. Vil tro man som musiker får med seg hva som skjer i sitt eget land.

Anonymous poster hash: 8cad5...0db
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg trur nok at man som artist har ganske godt peil på den sjangeren, altså at man har hørt mange sanger og at det derfor er slik at mange av dem kan sangene til de andre fra før, eller har hørt dem og har en relasjon til dem.

Endret av Timza
Skrevet

Musikkmiljøet i Norge er nok ikke så veldig stort og disse melodiene er jo kjente for de aller fleste (kanskje ikke de aller yngste). Men når det er sagt tror jeg nok at de har fått skript å forholde seg til også. Det er underholding og opptak.

Skrevet

Jeg tenker som så at en stund før programmet får de vite hvilke andre artister som skal være med. Da er det en enkel sak å høre gjennom (ihvertfall deler av) katalogen til de andre. De kan da velge tre sanger de har lyst til å synge (kanskje i prioritert rekkefølge) og så får de senere tildelt den sangen de skal synge fra produksjonen. De har nok også noen uker på seg til å øve med bandet for å få alle til å være samstemte. Det eneste som nok tas på direkten, er duetten på slutten av programmet (selv om de der også har øvd en gang eller to før det vi får se).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...