AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Kjenner magen vrenger seg litt.. Det er ikke gøy å gå alene. Har ingen kontakt med min far, så han skal ikke følge meg. Har en bonuspappa som kan, men jeg føler du blir litt rart og vet at min fars familie kommer til å mislike dette. Himle med øyne og hvisking. Er allerede i en stooor klinsj med de allerede pga diverse. Så er det svigerfar, men det føler jeg hvertfall er feil. Har jo en bror også, eller min sønn på 1,5 som nok blir for liten. Har nok av muligheter, er vel bare redd for at alt blir "feil" og mange kommentarer fra andre. Jeg er ikke en som bryr meg så mye om hva andre måtte mene eller si, men dette kjenner jeg er litt sårt... Selvsagt skulle jeg ønske det var min far, men sånn er det nå ikke og kommer ikke til å bli heller.. Andre som har gått opp alene til alteret? Hvordan var det?Anonymous poster hash: 9356c...f9b
Polly Ester Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg nok spurt broren min. 10
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Din bror, det kommer jeg til å ha. Anonymous poster hash: f9e23...3b3 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Kan dere ikke gå opp sammen som par? Anonymous poster hash: bff71...a06 19
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Moren din da? Anonymous poster hash: cd3e1...896 4
sullå Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Hvis du ser bort i fra kommentarer. Hva vil DU? Vil du helst gå alene? Jeg ville enten valgt bror eller sønn - eventuelt gått ned alteret med min kjære. Det kan være fint å gå ned alene også, men det virker ikke som om du vil det? 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Hvis du ser bort i fra kommentarer. Hva vil DU? Vil du helst gå alene? Jeg ville enten valgt bror eller sønn - eventuelt gått ned alteret med min kjære. Det kan være fint å gå ned alene også, men det virker ikke som om du vil det? Har hele tiden tenkt å gå alene, det har jeg sagt til sambo også. Har tenkt litt å tror jeg blir et vrak den dagen, ikke minst litt sårt. Men ja, blir nok min bror hvis ikke. Ikke dumt det. Anonymous poster hash: 9356c...f9b
Gjest Ciegus Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 Hvorfor ikke gjøre som kronprinsparet og gå med din kjære? Jeg har litt motsatt dilemma. Vil helst gå med min far, men det er i vår vielse mer naturlig å gå med min forlovede. Det føles egentlig mest naturlig.
kari2 Skrevet 29. mars 2014 #11 Skrevet 29. mars 2014 Hvorfor ikke gå med mannen din? Det er det jo mange som gjør:) 1
Gjest Ciegus Skrevet 29. mars 2014 #13 Skrevet 29. mars 2014 Synes dessuten det hadde vært fint om du gikk opp med din sønn også, fint symbol på at bryllupet handler om alle dere tre som familie. Men gjør det som føles best for deg! Ikke gå alene om du ikke vil. 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #14 Skrevet 29. mars 2014 Å bli fulgt til alters av sin far en er avleggs tradisjon. Gå opp sammen. Anonymous poster hash: 66456...63d 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #15 Skrevet 29. mars 2014 Huff... Vanskelig dette. Sambo vil helst stå der oppe. Han er litt på den at noen skal gi meg vekk, litt gammeldags Men hadde jeg fortalt hva jeg tenkte å følte om dette så hadde han nok endret mening.. Hadde følt meg SUPER komfertabel med å gå med sambo sin forlover, men det er vel ikke så normalt? Hehe En god felles venn jeg har kjent han siden jeg var 14, blir 26 Anonymous poster hash: 9356c...f9b
sullå Skrevet 29. mars 2014 #16 Skrevet 29. mars 2014 En felles venn høres fint ut . Hvis det er greit for ham og din forlovede. "Normalt" eller ei er urelevant! 2
Frøken Mitzi Skrevet 29. mars 2014 #17 Skrevet 29. mars 2014 Eg ville nok tatt det opp med din kjære. Om det ikkje blir at dokke går saman, syns eg som nokon skriv over her, at det nok vert fint om du går saman med sonen Eg og mannen gikk saman, og det er eg veldig glad for. Det føltes så rett. No hadde vi rett nok humanistisk vigsel då, men var likevel eit stykke å gå.
Gjest Lille-pus Skrevet 29. mars 2014 #18 Skrevet 29. mars 2014 Vet du, TS. Jeg synes du skal snakke med din kommende mann om dette jeg. Det er greit at han gjerne vil stå og vente, og så oppleve at bruden blir 'gitt bort til ham', men siden dette tydelig er veldig sårt for deg så er det viktig at dere sammen finne en god løsning. - slik at ikke når dagene ikke er like gode så kommer det farende en 'granat' av tanker som har ligger og vokst siden bryllupet, og det han nå ikke vet blir brukt mot ham. Siden situasjonen er slik den er for deg så vil jeg velge å tro han definitivt heller vil gå sammen med deg, som det paret dere er, enn å se sin kommende kone i den situasjon hun beskriver i denne tråden.... for det er ikke en overstrømmende lykkelig kommende brud som har skrevet HI... 7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #19 Skrevet 29. mars 2014 Vet du, TS. Jeg synes du skal snakke med din kommende mann om dette jeg. Det er greit at han gjerne vil stå og vente, og så oppleve at bruden blir 'gitt bort til ham', men siden dette tydelig er veldig sårt for deg så er det viktig at dere sammen finne en god løsning. - slik at ikke når dagene ikke er like gode så kommer det farende en 'granat' av tanker som har ligger og vokst siden bryllupet, og det han nå ikke vet blir brukt mot ham. Siden situasjonen er slik den er for deg så vil jeg velge å tro han definitivt heller vil gå sammen med deg, som det paret dere er, enn å se sin kommende kone i den situasjon hun beskriver i denne tråden.... for det er ikke en overstrømmende lykkelig kommende brud som har skrevet HI... Vil jo så absolutt føles trygt og godt med ham ved min side opp. Tror jeg skal ta det opp med han igjen Burde gå fint det! Har vært kjærester i 8 år nå takker for masse respons!! Godt å høre litt fra andre også å ikke bare venner og familie som mener noe, Anonymous poster hash: 9356c...f9b 4
taliee Skrevet 29. mars 2014 #20 Skrevet 29. mars 2014 Vennina mi gikk ned med moren sin Hun har ikke noe godt forhold til faren sin, og det var ingen som sa eller tenkte noe da hun gikk med henne Synes det var koselig jeg. Gå med den du føler for 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå