AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Hei Jeg ønsker egentlig å samle opp alle inkassoene mine. Jeg har en inkasso på rundt 30k (Privat Skole), en på rundt 15k (Kreditt) og en på rundt 12k (Vanlig Regning). Kanskje det er småtteri, men er det mulig å kontakte en bank eller noe for å få en lån eller hjelp til å å samle de opp og da heller skylde penger til dem. Evt noen bedre alternativer? Tips anyone ? Jeg har 2 jobber for øyeblikket. Men vil ha det mer ?lettvint? Mvh TS Anonymous poster hash: c980f...016
kari2 Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Ja, det har nok noe for seg. Bare ta kontakt med banken. Evt. kan du også ringe kreditorene og få delt opp beløpene du må betale. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Hei Jeg ønsker egentlig å samle opp alle inkassoene mine. Jeg har en inkasso på rundt 30k (Privat Skole), en på rundt 15k (Kreditt) og en på rundt 12k (Vanlig Regning). Kanskje det er småtteri, men er det mulig å kontakte en bank eller noe for å få en lån eller hjelp til å å samle de opp og da heller skylde penger til dem. Evt noen bedre alternativer? Tips anyone ? Jeg har 2 jobber for øyeblikket. Men vil ha det mer ?lettvint? Mvh TSAnonymous poster hash: c980f...016 De fleste banker gir ikke lån dersom du har inkassosaker. Det er noen aktører som spesialiserer seg på slike lån, feks Bank2, Bluestep og Zappfinans. Tror du må ha noen form for sikkerhet for å få lån hos dem da. Anonymous poster hash: abbac...054
ajohan Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Når du omtaler ca. 55.000 kroner som "småtteri" kan det forklare hvorfor du har havnet i denne situasjonen i utgangspunktet. Det er mye penger selv for en med gjennomsnittlig inntekt. Det er vanskelig å få lån når man har inkasso som noen sier. Sjekk ut www.pengevett.com, der finner du masse gode tips. Lykke til 2
Lea2 Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Kanskje mulig dersom du har noe av verdi å ta pant i... men generelt er inkassosaker noe banker ikke er særlig glad i.
79kreps Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Det er ikke vanskelig å få lån selv om en har inkasso, men det er vanskelig å få lån om en har betalingsanmerkning.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Det er ikke vanskelig å få lån selv om en har inkasso, men det er vanskelig å få lån om en har betalingsanmerkning. Om banken finner ut av at du har inkassosaker, så vil det bli vanskelig jo. Slikt kan banken se på selvangivelsen eller om banken man refinansierer hos krever at de skal betale ut til kreditor. Anonymous poster hash: abbac...054 1
Lea2 Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Spørsmålet er om banken har verdier å ta sikkerhet i. Om du har en bolig uten for myse gjeld f.eks. Men du får ikke lån uten sikkerhet for å betale ned inkassokrav (eller til å kjøpe smågodt for den saks skyld)
Gjest chisandra Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 Prøv å få stoppet rentene på dette, og prøv også å få inkassoselskapene med på avbetalingsordninger du kan leve greit med. Dette er ikke all verdens beløp, men kan ødelegge mye for deg, og er viktig å få stoppet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå