AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Jeg har begynt med 30 day shred, og synes det er kjempegøy De første 10 dagene på nivå 1 gikk kjempebra, hold på å dø i starten og rundt dag 5-6 løsnet det og gikk stødig bedre. Deretter kom nivå 2, og nå står jeg bom fast! En ting er at det er tungt (det skal det jo være) men jeg synes øvelsene er så teknisk vanskelige! Jeg har skikkelig dårlig balanse og enda verre koordinasjon, så jeg føler at jeg plages mer enn jeg trener - mister balansen og rytmen veldig lett på flere av øvelsene og da må jeg spole tilbake dvden og ta dem på nytt, det blir liksom ikke noe flyt og jeg plages med å få skikkelig fart på økten, siden det da blir uplanlagte "pauser" midt inni. Bestemte meg for at jeg ikke skulle gå "videre" før jeg hadde fått det til skikkelig, så jeg holder meg på dag 11 til jeg får til hele økten med alle øvelsene uten å måtte stoppe/spole tilbake. Så frustrerende - nivå 1 gikk kjempebra, og nå er det liksom bare pes :/ Noen med erfaringer som kan gi råd? De øvelsene jeg sliter mest med er militærpress på ett ben og den hvor du skal hoppe frem og tilbake med armene motsatt vei, husker ikke hva den heter i farta. Armene mine vil samme vei som beina, og da jobber bare lårene istedet for magen - kunne jo like gjerne gjort dobbel hoppetau eller noe istedet Synes også det er vanskelig med den øvelsen hvor man står i statisk knebøy og løfter vektene, med en gang jeg synes det begynner å ta skikkelig svikter balansen. Burde jeg gå tilbake til nivå 1 og ta den en uke til eller noe i håp om at jeg blir sterkere og får bedre balanse, eller er det best å øve til jeg får det til på nivå 2 selv om det blir litt klønete økter? Evt andre ting som kanskje er enda lurere? Jeg vil så gjerne få til dette, det burde jo være mulig mener jeg Anonymous poster hash: da6be...f7d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Dytter opp denne siden du ikke har fått noen svar Ikke sikkert du trenger det lenger heller, kanskje? Har nettopp begynt på level 1 selv og fikk nesten lyst til å tyvstarte på level 2 for å se om jeg skjønner hva du mener (det gjør jeg helt sikkert med min dårlige balanse! ), men tviler på at jeg kan gi deg noen gode råd... Anonymous poster hash: 0eb8c...bab
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Dere som sliter med øvelsene, legg opp en filmsnutt av dere her davel, så kan andre kanskje hjelpe Er så trivelig å se koordinasjonsvansker i praksis (Eier ikke koordinasjon selv og gjør derfor ikke slike øvelser) Anonymous poster hash: bab3e...f20
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Dytter opp denne siden du ikke har fått noen svar Ikke sikkert du trenger det lenger heller, kanskje? Har nettopp begynt på level 1 selv og fikk nesten lyst til å tyvstarte på level 2 for å se om jeg skjønner hva du mener (det gjør jeg helt sikkert med min dårlige balanse! ), men tviler på at jeg kan gi deg noen gode råd... Anonymous poster hash: 0eb8c...bab Hei og takk for svar Jeg nektet plent å gi opp, og etter en uke gikk det mye bedre, bare fortsatte og øve som en gal, haha! Nå er jeg ferdig med nivå 3 også, og skal begynne på ripped in 30 i morgen Nivå 3 var egentlig enklere enn nivå 2 synes jeg, det var tyngre øvelser ifht styrke og utholdenhet men ikke så komplisert for koordinasjonen og balansen Bare stå på, du får det til AB#3: jeg vet ikke om det er sunt for noen å se noe så klønete Kanskje bra til skrekk og advarsel? Anonymous poster hash: da6be...f7d 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Wow, så flink du er! Fryktet at du hadde ramlet av, og da var det ekstra gøy å lese at det faktisk nytter å terpe på ting selv om man føler seg helt talentløs i starten. Takk for at du tok deg tid til å oppdatere selv om du ikke trengte råd lenger, og stå på med Ripped in 30! Anonymous poster hash: 0eb8c...bab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå