AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Da snakker jeg om helt random ting, ikke alltid de "store tingene". Inkludert hvit løgn. Jeg har tatt meg selv i løgn ang. ting som egentlig er ubetydelige men som bare gjør løsningen litt mer behagelig. Som at jeg vil ha tid for meg selv og dersom jeg tar med maten inn til eget soverom sier jeg til roommaten at jeg venter søster via. Skype og at det er derfor. Slike ting. Hvor ofte lyver du? Og om hva? Anonymous poster hash: e52f2...b40
mandel92 Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Tror jeg lyver litt hver dag. Har ikke så veldig store ting å lyve om, men en del småløgner blir det. Alt fra om hva jeg har gjort den ene dagen til meninger om diverse ting. Jeg er aldri 100 % meg selv sammen med andre, det er jeg kun når jeg er alene.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 kan faktisk ikke huske sist gang jeg gjorde det. Anonymous poster hash: 9c9ce...78a
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Veldig sjelden. Har vel ikke behovet egentlig, men når jeg bodde sammen med venninne når jeg gikk vgs ble det lett til at jeg sa jeg ikke var helt i form dersom hun ville finne på noe mens jeg ville være alene. Anonymous poster hash: 319d1...198
Gjest Funky Punk Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Er vel blitt forsket på det, hvor det kom frem ar vi alle lyver litt hver dag. Uansett, jeg lyver hver eneste dag. Gjerne når jeg får spørsmål om hvordan jeg har det. Da svarer jeg alltid positivt, men realiteten er jo at jeg har det ganske vondt hver dag. Lyver helt sikkert om mange andre ting i løpet av en dag også, men det er ikke noe jeg tenker over i så fall. Altså ikke noe viktig.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Tror jeg lyver litt hver dag. Har ikke så veldig store ting å lyve om, men en del småløgner blir det. Alt fra om hva jeg har gjort den ene dagen til meninger om diverse ting. Jeg er aldri 100 % meg selv sammen med andre, det er jeg kun når jeg er alene. Dette! - Jente 21 Anonymous poster hash: f7d04...a66
Gjest Beist Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Litt for sjeldent. Kan dog komme opp med en dugende løgn og servere den uten problemer på rappen om jeg må.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Aldri! Oooops i did it again...lalala..*nynne*Anonymous poster hash: 86c8a...1df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå