vl800 Skrevet 17. juni 2002 #1 Skrevet 17. juni 2002 Dette er faktiskt sant, utrolig. I borettslaget jeg bor, bodde det et par(som jeg kjente) de var ofte på Huk nudist strand. Derfor så valgte også hun å ligge å sole seg naken på gresset i den lille hagen deres. Hun hadde en utrolig kropp (over det hele), med et frisert underliv. Det var ikke mulig å se henne ligge der, utenom hvis du var naboen,og da måtte du henge ut av vinduet. Og det var det naboen gjorde, så henne ligge naken å sole seg. Tror du ikke den gamle gubben skrev et brev til styret der han klaget på at dette kvinnemenneske lå å solet seg naken. Så de fikk faktiskt inn en klage på det. Det var ikke en av personene i styret som ikke ville bytte leilighet med han. Så det måtte hun fint slutte med. Hadde dere klaget på naboen hvis hun/han så å solet seg naken i sin egen hage?
waco Skrevet 17. juni 2002 #2 Skrevet 17. juni 2002 Lurer på hva som foregår opp i huet til han gubben jeg.... Prøver å se det fra hans vinkel.... å være en gammel mann og glane på et spretten ungjente må jo være provoserende.....som å vise kokebøker til somaliabarn.... eller kanskje han tidligere har blitt politianmeldt for kikking, slik alle menn blir dersom noen jenter viser seg... og skulle mannen kle av seg....blir jo blottern arrestert... Nei jeg veit ikke jeg...
Mathias Skrevet 17. juni 2002 #3 Skrevet 17. juni 2002 Hadde det vært en LITEN sjanse for å bli sett, hadde jeg hatt klær på for mine del.... Men dersom naboen min lå naken... vel, det er jo vanskelig å ikke tenke på kanskje.... Blir jo slitsomt å henge ut av vinduet hele tiden også....og dersom man er gammel og skral også, så kan en jo rett ogs slett få vondt... Ikke noe særlig å gå rundt med kjempevondt i ryggen fordi naboen ligger naken...
ivanka Skrevet 17. juni 2002 #4 Skrevet 17. juni 2002 he he. i norge har man faktisk lov til å være så naken man vil hjemme hos seg selv, og det inkluderer hagen. det ble tillatt samtidig som det ble lov å være samboer og homo.
Mathias Skrevet 17. juni 2002 #5 Skrevet 17. juni 2002 Ikke for å kverullere...men man kan vel ikke sprade rundt sånn at alle kan se en....? Ser for meg en blotter som kjøper 2 kvadratm. jord i en park... hehe
vl800 Skrevet 24. juni 2002 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2002 Er det noen her inne som faktiskt har sett naboen eller nabodama naken i vinduet eller på verandaen? Fordi det er vel faktiskt endel mannfolk og kvinnfolk som sprader rundt naken hjemme. Det gjør ihvertfall jeg og samboerinnen min. Gjør dere? 1
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2003 #7 Skrevet 1. mai 2003 Et eldresenter i Danmark ringte faktisk inn en politianmeldelse mot naturiststranden like ved, fordi de ble provosert av at det gikk nakne mennesker forbi. Når politiet kom fram, fant de ut at man måtte stå på kasser for å klare og se over gjerdet som var satt opp som skille...
Gjest gjesta Skrevet 1. mai 2003 #8 Skrevet 1. mai 2003 Dersom naboen hadde solt seg naken i sin hage og det ikke var synlig for alle, hadde jeg nok ikke giddet å anmelde/si i fra til borettslaget. Og sånn som du beskrev det så måtte man jo henge ut av vinduet for å få med seg synet. Men dersom naboen hadde spradet rundt på sin egen tomt, slått av noen ord over hekke osv. i samme tilstand, så hadde jeg nok reagert. Det er forskjell på å være diskre og privat og blottlegge seg bevisst for naboene. Og ja, jeg går av og til naken hjemme og under visse omstendigheter så kan vel de som passerer huset få med seg litt. Og det er meg knekkende likegyldig. Jeg er hjemme i mitt eget hus og da gjør jeg som jeg vil.
monja Skrevet 1. mai 2003 #9 Skrevet 1. mai 2003 Så lenge naboen ikke er til sjenanse for noen er det vel ikke noe å bry seg med? Iallefall ikke om man nesten må falle ut av vinduet for å få med seg hva som skjer Synes folk burde feie for egen dør før de blander seg i hva andre gjør. Vi er alt for opptatt med å "passe på" naboen for tiden.
Gjest Mere Te Skrevet 1. mai 2003 #10 Skrevet 1. mai 2003 Ikke for å kverullere...men man kan vel ikke sprade rundt sånn at alle kan se en....? Ser for meg en blotter som kjøper 2 kvadratm. jord i en park... hehe Om problemstillingen: Skjønner ikke problemet, vi er vel alle rørende enige her?! (alle bortsett fra denne gamle sure mannen som sikkert sliter med sitt )
myagi Skrevet 1. mai 2003 #11 Skrevet 1. mai 2003 Hadde det vært en LITEN sjanse for å bli sett, hadde jeg hatt klær på for mine del.... Men dersom naboen min lå naken... vel, det er jo vanskelig å ikke tenke på kanskje.... Blir jo slitsomt å henge ut av vinduet hele tiden også....og dersom man er gammel og skral også, så kan en jo rett ogs slett få vondt... Ikke noe særlig å gå rundt med kjempevondt i ryggen fordi naboen ligger naken...
starie Skrevet 1. mai 2003 #12 Skrevet 1. mai 2003 Et eldresenter i Danmark ringte faktisk inn en politianmeldelse mot naturiststranden like ved, fordi de ble provosert av at det gikk nakne mennesker forbi. Når politiet kom fram, fant de ut at man måtte stå på kasser for å klare og se over gjerdet som var satt opp som skille...
moonmood Skrevet 1. mai 2003 #14 Skrevet 1. mai 2003 Hadde noen av naboene mine spradet rundt naken eller solt seg slik, så hadde det ikke brydd meg, så sant de ikke hadde blitt plaget av at jeg noen ikke hadde klart å få vekk øynene øyeblikkelig... Nakenhet er naturlig, men jeg kan forstå at man kan bli mer seksuelt frustrert hvis man ikke får dekket sine behov fra før...
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 1. mai 2003 #15 Skrevet 1. mai 2003 Det spørs litt hvordan de hadde hoppet rundt. Liksom, må man anstrenge seg for å få med seg et øyeblikk, så er man rimelig dust dom gidder vise at man bryr seg. Men om de hadde gått veldig mye synlig slik at ungene ikke kunne unngå å se det, da tror jeg at jeg hadde vurdert å ta et lite ord med nabodyret. For den saks skyld, om det hadde vært den naboen jeg har idag, så tror jeg at gamla hadde skremt livet av halve nabolaget.
moonmood Skrevet 1. mai 2003 #16 Skrevet 1. mai 2003 Du ville altså beskytte de mot "sjelelige sår" ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå