AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Er store armbåndsur harry eller fint? Hva synes dere? Trenger ny klokke og er usikker på hvilken jeg bør velge.Anonymous poster hash: e15eb...668
thinkywinky Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Jeg er for! Jeg elsker min store klokke, og jeg synes det er tøft!
Gjest Lille-pus Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Og min er liten, - omtrent som et kronestykke, 24mm. Da setter den seg ikke fast i så mye rart
Maximillian Cohen Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Overdimensjonerte klokker er langt i fra pent. 1
Toxicwonderland Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Det er jo veldig in for tiden og personlig synes jeg det er pent! Dersom du har på et enkelt antrekk, så er klokken med på å gjøre susen for at outfiten ikke blir for kjedelig. MBMJ, Gant og Michael Kors har mange fine varianter
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Takk for tilbakemeldinger! Det er nettopp dette at det er in nå som gjør meg litt usikker. Plutselig er trenden over og jeg tenkte å investere i ei klokke som koster litt. Liker en enkel klesstil, så da kan det kanskje passe..Anonymous poster hash: e15eb...668
Kicki_90 Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Jeg ville valgt en klokke du liker og som du ser for deg at du kan bruke i flere år. Om den er liten eller stor har ikke noen betydning så lenge du er komfortabel med størrelsen og vekten på den. Personlig så liker jeg klokker med litt størrelse på urskiven samtidig som den ikke er for høy, men nå har jeg brede hender og håndledd og små klokker blir litt rart på meg. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Trodde den trenden var over jeg... det er jo et par år siden enkelte på min jobb gikk med overdimensjonerte Rolex`er. Jada, kvinnelige ledere i bedriften med kjukke lommebøker Anonymous poster hash: 4e2ab...3f4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Jeg ville valgt en klokke du liker og som du ser for deg at du kan bruke i flere år. Om den er liten eller stor har ikke noen betydning så lenge du er komfortabel med størrelsen og vekten på den. Personlig så liker jeg klokker med litt størrelse på urskiven samtidig som den ikke er for høy, men nå har jeg brede hender og håndledd og små klokker blir litt rart på meg. Ok, takk for svar. Jeg har veldig smale håndledd, så da er kanskje ikke store ur noe for meg.Anonymous poster hash: e15eb...668
Kicki_90 Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 Ok, takk for svar. Jeg har veldig smale håndledd, så da er kanskje ikke store ur noe for meg.Anonymous poster hash: e15eb...668 Det beste er å prøve, da ser du fort hva du liker og ikke liker Selvom man har smale håndledd kan man ha store klokker og motsatt, kommer an på din egen stil og mening det. Velger man noe man ikke er helt komfortabel med blir det fort liggende i en skuff 1
Cata Skrevet 29. mars 2014 #11 Skrevet 29. mars 2014 For. Mitt armbåndsur har urskive med stor diameter, men ganske tynn kasse. Jeg har ganske "grove" håndledd, så et lite ur ville sett latterlig ut på armen min, mens den jeg har passer perfekt.
outkast Skrevet 31. mars 2014 #12 Skrevet 31. mars 2014 Daniel Wellington klokke med mørkebrun reim. Perfekt, enkelt, klassisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå